APUA:(!1veellä trombosyytit 541

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jumalauta vaan ittelles....... :headwall:

Onko tuo Aamuäree joku idiootti?!?!?

Ei ole. Mutta sitä alkaa vituttaa kun sen esittämään kysymykseen huudetaan itseään herraa apuun.

No voi herran jumala, ap:han on huolissaan lapsestaan, eikö silloin nyt voi vähän huudellakin?

Mutta katsoin netistä ja niiden mukaan pielessä on
- leukosyytit hieman koholla
- trombosyytit reilusti koholla
- neutrofiilit prosentuaalisesti ei normaalit
- lymfosyyttien prosentuaalinen osuus 60% on liikaa
- Samoin absoluuttinen lymfosyyttien määrä 6,74 on liikaa
- Eosinofiilit 0,96 on koholla

Onko kenelläkään mitään labrakirjaa mistä voisi tarkistaa nuo? Varsinkin lymfosyytit

Luottaisin siihen, että jos on syytä epäillä jotain vakavaa, lääkäri kyllä sen ilmoittaa välittömästi. Näinhän se yleensä menee. Toivotaan parasta! :hug:

Itselläni on trombot aina vähän koholla, ihan vain siitä syystä, etten kuulu tuohon haitariin, mihin suurin osa kuuluu. On siis normaalia, ettei kaikki mahdu viitearvoihin, ne on kuitenkin vain viitearvoja.

Vastaako terveysneuvonta näihin kysymyksiin?

Olen kyllä 110% varma, että lääkäri olisi soittantu henk.koht. teidät välittömästi tulsoten valmistuttua takaisin jos vähänkään epäilisi jotain vakavaa.

älä hermoile. IKINÄ JOS ON JOTAIN VAKAVAA lääkäri ei laita kirjettä vaan soittaa ja pyytää käymään!! terveysneuvontaan olen itse soittanut verikoe vastauksista joskus ja eivät osaa oikeen kertoa. niillä on tuo hus lab mistä ne katsoo viitteet.

Lapsella oli nivusessa turvonnut imusolmuke, ja sen perusteella otti verikokeet. postissa tuli sitten lappu sen nivusen ultraan ja parin päivän päästä nyt nämä veriarvot. Ihan oikeasti, tietääkö kukaan mihin voi ´viitata???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsella oli nivusessa turvonnut imusolmuke, ja sen perusteella otti verikokeet. postissa tuli sitten lappu sen nivusen ultraan ja parin päivän päästä nyt nämä veriarvot. Ihan oikeasti, tietääkö kukaan mihin voi ´viitata???

meillä lapsella kaulalla turvonnut imusolmuke ja se vaan on joku solmuke joka on joskus tulehtunut. samaa voi olla teillä. melkeen voin 100% varmasti sanoa että syöpää lääkärikään ei epäile koska aika vasta 2 viikon päällä teillä vastaanotolle ja puhelin soittoa ei ole tullut.

Jos olisi jotakin vakavaa, niin ei todellakaan laitettaisi kirjettä kotiin.

Silloon kun mulla ekan kerran todettiin syöpä, niin mulle soitettiin kotio, että mistä kyse. Mulla siis ollut syöpä kaksi kertaa imusolmukkeissa.

no mitä siitä patista se sano? tuskin nuo veriarvot oikeasti mitään vakavaa koska niinkun moni täälä sanonut ei tuollaisia asioita ilmoiteta kirjeellä jos jotian vakavaa on!

En lähettele tänne huvikseni viestejä vaan olen aivan paniikissa, itku kurkussa ja en tiedä mitä teen, jos lapselta löytyy joku vakava sairaus ja menetän hänet :`(

höpö höpö! usko jo että ei ne lääkärit kirjeellä ilmota tollasia!!!!!!!!!!

En tiedä kuin iso imusolmuke "pitää olla", että sitä lähdetään lapsella tutkimaan...meillä on jokaisella muksulla tuntuvia imusolmukkeita varsinkin kaulalla ja ihan on tähän asti ollut normaalia. Imusolmuke nivusessa (ja muuallakin) voi tulehtua vaikka pissatulehduksen, räkätaudin, lähes minkä tahansa pienenkin tulehduksen seurauksena. Lisäksi voi olla ihan vaan imusolmuketulehdusta, sekään ei ole tavatonta. :hug:

Kun mun tytär oli sairas, veriarvot heitteli miten sattuu- siis ne viitearvot.

Jos oli jotain toimenpiteitä vaativaa niin todellakin soitettiin kotiin ja ohjeistettiin. Ei kukaan oleta että vanhemmat alkaa sitä labraliuskaa tulkita.

Esimerkiksi netin ja palstan avulla.......

Kun mun tytär oli sairas, veriarvot heitteli miten sattuu- siis ne viitearvot.

Jos oli jotain toimenpiteitä vaativaa niin todellakin soitettiin kotiin ja ohjeistettiin. Ei kukaan oleta että vanhemmat alkaa sitä labraliuskaa tulkita.

Esimerkiksi netin ja palstan avulla.......

Mikä sun tyttärellä oli??

Yhteistyössä