apteekin oma raskaustesti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36

Elikkäs...tein tänään päivällä testin apteekin omalla ja haamuviiva tuli ikkunaan testiajan sisällä. Viiva on suurinpiirtein puolet haaleampi kuin toinen. Onko varma plussa vai mitä ihmettä?? kp:t on yleensä olleet 35-45(kierrot sekaisin..) ja nyt on "vasta" kp33..

Neuvolaan voi soittaa vasta huomenna ja olisi mukavaa yllättää ukko illalla kun tulee työmatkalta. Ei haluaisi turhaan innostuttaa väärällä haamutuloksella.. :ashamed:

Miten luotettava kyseinen testi on??

Itse olen aina testaillut Predictorilla ja siinä on ainakin niin, että jos väri hiukankin muuttuu, niin plussaa on! Eli se raskaushormonihan sen viivan saa aikaan eikä väri muutu yhtään ellei pissassa ole raskaushormonia!! B)

Onnea! :flower:

Täällä on hiljattain plussattu kyseisellä testillä. Ensin haamujen haamun, joka sitten lähti vahvistumaan lähipäivinä, kunnes 5 päivää ensimmäisestä testistä tuli selvä plussa. Ilmeisesti aika luotettava testi on kyseessä.

Itse testasin viime viikon tiistaina Apteekin testillä haamun. Perjantaina testasin uudelleen jolloin viiva oli selvästi jo vahvempi ja vielä tämän viikon maanantai-iltana jolloin oli jo melkein tummempi kuin kontrolliviiva. Eli omasn kokemukseni mukaan myös haamu on plussa. Suosittelen kuitekin testaamaan 2-3 päivän päästä uudelleen niin saat itsekin enemmän varmuutta :)
Meillä sitten taitaa molemmilla olla LA tammikuun loppupuolella? =)

Kiitoksia kauheasti onnitteluista! Kävin ostamassa uuden testin,jonka meinaan tehdä aamupissasta..tahtoo viellä varmistuksen.. :ashamed:

Pitää sitten laittaa plussatesti(toivottavasti on...) aamulla vauvanbodyn kanssa samaan pakettiin ja ojentaa se miehelle sänkyyn aamukahvin kanssa.. :D Oon suunnitellu tota jo siitä lähtien kun yritys alkoi.. ;)

On vaan niin epäluotettava olo ton testin suhteen, kun yritetään esikoista ja negatiivisiä ja haamuja(tosin muilla testimerkeillä..) on tullut ihan tarpeeksi tehtyä.. :kieh:

Yhteistyössä