Apteekin oma raskaustesti apteQ

Kiva tietää että ApteQ on herkkä! Riennänkin ostamaan sellaisen seuraavaksi! Mitenkäs on Yliopiston Apteekista ostamani "Professorin raskaustestin" laita, kuinka herkkä on tietääkö kukaan?
 
Liitä suojus takaisin näytteenottopäähän. Aseta
testi tasaiselle, kuivalle ja puhtaalle pinnalle
tulosikkuna ylöspäin. Odota valmistumista.

Tuo on se ApteQ testin käyttöohjeesta. Miten voi olla mahdollista, että ei tapahtunut oikeesti mitään, kun olin kastanut puikon ja asetin sen tasaiselle alustalle juuri noin!(kastoin kupissa n. 15-20sek., kun ohjeessa oli, että väh. 15 sekuntia). Se oli varmasti viallinen!!! Lähetin jo palautetta (en siksi että testi olisi väärässä, negahan se oli), vaan koska se ei toiminut vain oikein. Mä katsoin sitä puikkoa ainakin 2min siinä vieressä ja odotin, että milloin se "virtsa nousee sinne testialueelle" ja alkaa piirtymään se kontrolliviiva ainakin. Ja sen se teki vasta about 2-3 min. päästä puikon kastamisesta, kun roikotin puikkoa alaspäin. Onko muita, kelle tuo testi noin toiminut???:attn:
 
Onnea bhumi :flower:! Mulla tuli kahteen Apteekin Omaan dpo13 ja dpo14 haamu/roskishaamu. Ja ennen niihinkään saanu mitään muuta ku tyhjiä. Mutta ne ei taida mulla enteillä raskautta kuiteskaan.
 
YrittäjäJ Vaakatasossa sen pitäiskin toimia. Mulla ei siis toiminut ennen kuin nostin puikon ja roikotin sitä "pissattua päätä" alaspäin. Sit se hulahtakin kerrasta tumman punaseks koko näyttö ja vaaleni siitä. Ja tosiaa näin ei saa toimia, koska tuossa virtsa noussut liian nopeasti ja voi antaa virheellisen tuloksen. siis sanoi sieltä valmistajalta joku, kuka reklamaatioon vastas.
 
Tänään tuli apteQ testit postissa, mitkä korvasivat, kun valitin viallisesta. Ei tainnut olla viallinen se ekakaan, koska taas sama juttu, se testi ei vaan lähe pelittää. Vaikka miten päin kääntelin, kunnes alkoi tapahtua. Toisekseen sain sillä negan ja pc:llä tänään kaksi kertaa (aamu&ilta) haalea hentoinen plussa. Jokseenkin luotan kyllä enemmän pc:n testiin. No nähtäväksi jää, alkaako viivanen vahvistua. Mut pointti.. en alkas ite tolla testailee enää.
 
Pitää vielä tähänkin tulla kommentoimaan, että kolme apteQ testtiä tehny ja kaikki puhtaita negoja. Samalla pc näyttänyt haaleeta plussaa vahvistuen ja tänään digillä raskaus varmistettu. En edelleenkään menis tuon testin nimeen vannomaan..
 
No kait niillä voi. Mutta jännä kun apteekin oma, pregchec ja digi näyttää raskauden, mutta tuo ei niin mittään. Voihan se olla että sattu mulle joku susierä just :D. Plussashan tuo bhumikin vissii tällä testillä just, että kait se ihan toimiikin.
 
pakko kommentoida, että mulla kävi ihan samoin ku neIHMillä eli lillutin testiä pissa-astiassa vaikka kuinka kauan ennen ku pissa lähti nousemaan ylös ja sitten hulahtikin ihan punaiseks. outo testi!
 

Yhteistyössä