V
vieras
Vieras
Tai ei ne sellaisia oikeasti ole siis ei olla naimisissa. Niin siis olemme seurustelleet reilun vuoden, emme asu yhdessä, ei olla kihloissa. Mies asuu vanhempiensa isossa talossa heidän kanssaan tosin ihan eri asunnossa. Kaikki on muuten tosi hyvin mutta häiritsee kun olen yksinhuoltaja ja tätä ei tiedä miehen vanhemmat eikä kuulemma saa kertoakaan.
Annanko asian vain olla vai mitä teen? En paljoakaan juttele miehen vanhempien kanssa koska pelkään et vahingossa kerron lapsista. Turvaistuimenkin otan aina pois kun menen miehen luo ettei tämä salaisuus paljastuisi. Mies ei kerro asiasta heille sen takia koska vanhemmat ovat kuulemma vanhanaikaisia eikä yksinhuoltajuus ole suotavaa.
Mua häiritsee salailu ja olen siitä miehellekin sanonut.
Annanko asian vain olla vai mitä teen? En paljoakaan juttele miehen vanhempien kanssa koska pelkään et vahingossa kerron lapsista. Turvaistuimenkin otan aina pois kun menen miehen luo ettei tämä salaisuus paljastuisi. Mies ei kerro asiasta heille sen takia koska vanhemmat ovat kuulemma vanhanaikaisia eikä yksinhuoltajuus ole suotavaa.
Mua häiritsee salailu ja olen siitä miehellekin sanonut.