Appiukko sanoi homoja "vammaisiksi" lasten kuullen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijjaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoijjaaaa

Vieras
Juntteja nuo appivanhemmat on, mutta välillä alkaa ihan kunnolla oksettaa ne puheet. tuli puheeksi pressavaalit ja Haavisto. Appiukko alkoi "minä en mitään vammaisia äänestä". Mieheni kysyi: vammaisia?? Appiukko: niin, ei homo ole normaali, vammainen se on. Anoppi sitten hymyili typeränä ja selvästi oli samaa mieltä. Hyi hitto mitä junttiporukkaa nuo on. Eipä kiinnosta paljoa olla tekemisissä.

kyllä munkin mielestä homous on luonnonvastaista mutta en mä sitä lasten kuullen tuo esiin, saavat ihan itse päättää mitä mieltä ovat uskovaisista homoista ulkomaalaisista.

Iäkkäillä ja valitettavasti myös nuoremmilla ihmisillä on tuon kaltaisia ahdasmielisiä mielipiteitä. Lapset kuitenkin imevät asenteensa pääosin omilta vanhemmiltaan ja voihan heille sitten selittää tuollaiset ääliömiset jutut isovanhempien seniileinä höpinöinä.

Jos lasten kuullen tölväisisi, niin tekisin saman tien selväksi, että meidän lapsille ei tarvitse paljastaa tuota puolta omasta typeryydestä.
Muuten kyllä ymmärrän VANHEMPIEN ihmisten erilaisen ajatuksen. He ovat eläneet niin erilaisessa maailmassa. Homoseksuaalisuus on kuitenkin poistettu rikoslaista vasta 1971 ja sairauksista 1980-luvulla. Mutta kunnioitan todella niitä vanhempia ihmisiä, jotka omaavat sydämen sivistystä ja ovat pystyneet asian edes joten kuten hyväksymään. Tästä esimerkkinä omat appivanhempani. Omat hieman nuoremmat vanhempani ovat jo erittäin liberaaleja.

Mulla on tuon tyyppinen appiukko. Vaimonsakin on nimittänyt häntä rasistiksi. Oon aika tiukasti sanonu vastaan jos jotain möläyttelee, joten nykyään pitää enimmäkseen mölyt mahassaan. Luulen että anoppikin on miestään ohjeistanut olemaan hiljaa.
Ja vaikka kaikki on oikeutettua mielipiteeseensä ni ei se tarkota että saa haukkua muita. Sanoo vaikka sitten että homous on hänen mielestään sairaita tms. Muutenhan se nicopetteriki saa sanoa tarhakaverilleen että se on 'vitun homopylly' jos se on sen mielipide.

[QUOTE="Annika";25305711]Mulla on tuon tyyppinen appiukko. Vaimonsakin on nimittänyt häntä rasistiksi. Oon aika tiukasti sanonu vastaan jos jotain möläyttelee, joten nykyään pitää enimmäkseen mölyt mahassaan. Luulen että anoppikin on miestään ohjeistanut olemaan hiljaa.
Ja vaikka kaikki on oikeutettua mielipiteeseensä ni ei se tarkota että saa haukkua muita. Sanoo vaikka sitten että homous on hänen mielestään sairaita tms. Muutenhan se nicopetteriki saa sanoa tarhakaverilleen että se on 'vitun homopylly' jos se on sen mielipide.[/QUOTE]

Koululaisten keskuudessa haukkuminen: " Vitun homoksi" on yleinen tapa

Joo, kyllä minäkin enemmän olen huolissani nuorten (ja melkoisen pientenkin lasten) kielenkäytöstä, kuin vanhemman ihmisen asenneongelmasta. Vitun homot, huorat ja muut asiasanat kaikuu kaupoissa ja missä vaan. Niin tulisi selkäsaunaa, jos mun mukulat moisia suustaan päästäisivät.

Ap:n määritelmän mukaan muslimit ovat "junttiporukkaa" ja muslimien haukkuminen on rasismia, eli ap on pahemman luokan rasisti jolta pitäisi lapset ottaa huostaan.

Yhteistyössä