Appelssiini maitorahka, nyt tais tästä tulla uus lemppari :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Maitorahkaa, appelssiini makuainetta ja pari teelusikallista makeutusjauhetta.

namnamnam

Myös vanilja makuaineella on ihan superhyvää (vähän vaan kyllästynyt siihen jo)

Rahkan syöjät koittakaa ihmeessä :)

Siis jotain makuainetta rahkaan?! Hyi hel*etti, voiko enää keinotekoisemmaksi elämä mennä? Tee sitten ensi kerralla karvasmantelirahkaa, varmaan tosi hyvää... Ja hei, sähän voit värjätä sen rahkan keltaiseksi, maistuu vielä paremmalta.

[QUOTE="kkk";29216863]Siis jotain makuainetta rahkaan?! Hyi hel*etti, voiko enää keinotekoisemmaksi elämä mennä? Tee sitten ensi kerralla karvasmantelirahkaa, varmaan tosi hyvää... Ja hei, sähän voit värjätä sen rahkan keltaiseksi, maistuu vielä paremmalta.[/QUOTE]

:laugh:

ei oo todellista... Meinaatko että kaupan appenssiinilta tai vaniljalta maistuvissa jutuissa on kaikissa käytetty oikeaa appelssiinia tai vaniljaa? Et oikeesti voi olla tosissas

Mutta eikö itse voi käyttää, jos kerran itse tekee? Miksi tehdä yhtä teollista puppua, sekoittamalla itse tekoaineet purkissa?

No tee, jos sellainen sua kiinnostaa... Mä mieluummin laitan tipan ainetta purkista, kuin alan joka päivä vaniljoiden, appelssiinien sun muiden kanssa sähläämään

Käytätkö myös aina oikeaa vaniljaa jos ohjeessa käsketään laittamaan vaniljasokeria?

No tee, jos sellainen sua kiinnostaa... Mä mieluummin laitan tipan ainetta purkista, kuin alan joka päivä vaniljoiden, appelssiinien sun muiden kanssa sähläämään

Käytätkö myös aina oikeaa vaniljaa jos ohjeessa käsketään laittamaan vaniljasokeria?

Joo käytän. Tai vaniljauutetta, joka tekeytyy viinasta ja vaniljatangoista. Ja tosiaan ostan appelsiineja, se ei ihan kauheeta sähläämistä ole vielä ollut :D

Maitorahkaa, appelssiini makuainetta ja pari teelusikallista makeutusjauhetta.

namnamnam

Myös vanilja makuaineella on ihan superhyvää (vähän vaan kyllästynyt siihen jo)

Rahkan syöjät koittakaa ihmeessä :)

Miksi ei saa laittaa oikeaa appelsiinia, onko siinä liikaa hiilareita vai :O Ja mä laitan kyllä rahkaan myös kermaa, pelkkä maitorahka on kamalan hapanta.

Yhteistyössä