äp06 kestovaippa, mikä koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiljukaula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiljukaula

Vieras
minkä kokoiselle äp06 tullut kestovaippa on tarkoitettu? onko siinä niin että sisäosa käy "pidempään" kuin ulko-osa? Onko niissä jotain painosuosituksia tms?

Hmmh.. se on vissiin sellainen Popolino-vaippa? Meillä oli ne käytössä 3-4 kk ikään saakka, vauvan koostahan se on kiinni. Jos se on se Popolino, joka kiinnitetään pehmeillä tarroilla siihen kuoreen ja sillai saa sen pysymään paikallaan, niin itse olen käyttänyt sitä villisten kanssa niin, että laitoin vaipan kiinni palalla sitä tarranauhan toista puolta (jota oli kaapissa mulla), siis sellanen 10 cm pätkä velcron toista puolta. SIt ei tarttenut sitä muovikuorta käyttää. Sillai se varmaan menis ehkä vähän kauemmankin vaikka kuori jää pieneksi :)

Niin ja sitä sisävaippaa voi myös näpsyn kanssa käyttää! Mulla isomman kokoisia popolinin vaippoja, kuorista en tykännyt, joten näpsyllä käytän niitä muiden kuorien kanssa. Siihen sitten en osaa sanoa, et sopiiko se niin isommallekin vauvalle.

Niin vai oliko se sittenkin sellainen puuvillainen tms. tuo äp-vaippa. Meillä nuo poplinit on froteisia. Jos tuollaista puuvillaa, ei näpsy otakaan kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras lisää:
Niin vai oliko se sittenkin sellainen puuvillainen tms. tuo äp-vaippa. Meillä nuo poplinit on froteisia. Jos tuollaista puuvillaa, ei näpsy otakaan kiinni.

Joo mun muistaakseni 06-vaippa oli sellanen puuvillainen, noissa uudemmissa näpsy pitääkin hyvin :) Mut se velcro on kans musta näppärä.

Mulla on kyllä vuoden 07 äp:n vaippa, se on tosi kova se kuori! Samoin se sisäosa on musta tosi hankala. Mä leikkasin siitä sisäosasta sen imukohdan, ja käytän sitä harsoon käärittynä itsetehtyjen kuorien kanssa.

Yhteistyössä