äp:n peittoon pussilakana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanainen

Vieras
Osaako kukaan sanoa mistä saa äp:n peittoon lisää pussilakanoita? Missään ei ole ollut oikean kokoisia kun olen etsinyt... Alunperin oli tarkoitus ommella, mutta kone hajosi ja LA on ihan nurkan takana joten haluaisin jostain valmiina...

Kiitos jos joku osaa auttaa :)

En oo itsekään löytänyt äippäpakkausen peittoon muualta valmiita lakanoita, mutta itse oon tehnyt laiskana näin:Laitan peiton poikkittain lasten pussilakanaan ja taitan pussilakanan kaksinkerroin. Näin on menty siihen asti, että on siirrytty pinnasängystä pois. Meidän nukkujat eivät ole sotkeentuneet ylimääräiseen pussilakanaan, mut voishan lakanaan neuloa näppärit, jos arveluttaa. Toivottavasti tästä on ensiapua, siihen asti että saat koneen kuntoon .)

Alkuperäinen kirjoittaja möö:
En oo itsekään löytänyt äippäpakkausen peittoon muualta valmiita lakanoita, mutta itse oon tehnyt laiskana näin:Laitan peiton poikkittain lasten pussilakanaan ja taitan pussilakanan kaksinkerroin. Näin on menty siihen asti, että on siirrytty pinnasängystä pois. Meidän nukkujat eivät ole sotkeentuneet ylimääräiseen pussilakanaan, mut voishan lakanaan neuloa näppärit, jos arveluttaa. Toivottavasti tästä on ensiapua, siihen asti että saat koneen kuntoon .)

Näin meilläkin on tehyt-- :)

Joo kyllä meilläkin on noita liian isoja Ikean pussilakanoita käytössä.
Poika ei huoli peittoa, joten peitto+pussilakana on lähinnä taiteltuna patjan päälle, poika nukkuu siinä päällä sitten.

Anttilasta ainakin löytyi vauvojen pussilakanoita jotka sopivat siihen peittoon, vielä ainakin vuosi sitten. Tosin paljonpa iloa oli sopivasta pussilakanasta kun yhtään yötä ei ole omassa sängyssään nukkunut :headwall:

Yhteistyössä