ÄP:n kestovaipat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nonna76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nonna76

Jäsen
09.08.2011
31
0
6
Mahtaisikohan kenelläkään olla jäänyt turhaksi äitiyspakkauksen kestovaipat, taikka muita liian pieniä vaippoja kaapissa?

Ottaisin näitä oikein mielelläni postareiden hinnalla vastaan, taikka vaihtelisin vaikka kaffeeseen tai suklaatiin.. (=
 

Yhteistyössä