N Nonna76 Jäsen 09.08.2011 31 0 6 05.09.2011 #1 Mahtaisikohan kenelläkään olla jäänyt turhaksi äitiyspakkauksen kestovaipat, taikka muita liian pieniä vaippoja kaapissa? Ottaisin näitä oikein mielelläni postareiden hinnalla vastaan, taikka vaihtelisin vaikka kaffeeseen tai suklaatiin.. (=
Mahtaisikohan kenelläkään olla jäänyt turhaksi äitiyspakkauksen kestovaipat, taikka muita liian pieniä vaippoja kaapissa? Ottaisin näitä oikein mielelläni postareiden hinnalla vastaan, taikka vaihtelisin vaikka kaffeeseen tai suklaatiin.. (=
K kikka89 Jäsen 18.02.2009 828 0 16 05.09.2011 #2 Täällä olisi 2009 ÄP kestovaipoja käyttämättöminä ja siis turhina