Anu Saagim vanhenee nopeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012040415408306_vi.

"Vihaiset noita-akat vanhenevat nopeasti"

Siis hohhoijjaa *haukottelee* Moneskohan kerta tämä on kun Saagim avautuu Suomen lehtiin ja haukkuu suomalaisia tai muuten vain vihjailee jotain, kuten yllämainitussa.

Uskon, että moni on jo unohtanut koko Saagimin, eikä hänen juttunsa kiinnosta enää.
Ehkä silloin kun hän tuli pinnalle niin jotkut kateelliset ihmiset kritisoivat häntä, mutta tuskin ketään enää jaksaa kiinnostaa.
Moni vanhempi aivan tavallisen näköinen nainen on sanonut minulle aivan pyyteettömästi häntä kauniiksi ja kehunut muutenkin. Mistä tää Saagim jaksaa repiä näitä juttujaan?

Ehkäpä hän on itse niin hemmetin katkerana jostain ja jaksaa arvostella, rääkyä ja valittaa, vaikka meitä tavallisia pulliaisiakaan ei koko ihminen enää kiinnosta :D

Mikä häntä vaivaa?

Taitaapi itse olla nykyään tuo vihainen noita-akka, vanhoilla päivillään ja vaihdevuosissaan kärttyinen. Ja varmaan myös vanhenee tästälähtien nopeasti kuten itse sanoo. (Toki hän on jo vanhettunut, mutta ihan siedettävissä määrin vielä tähän mennessä)

Mua vähän naurattaa se, kun se oli sanonu, että jos on ruma ja vanha on sairas. Musta kun tuo nainen ei oo mikään kaunis, vaan ruma ja vanhakin tuntuu olevan, että mahtaa olla sit sairas myös.

Yhteistyössä