Anu Saagim ei vaikuta kovin mukavalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voin kertoa etten seurustele enkä oo seurustellut kovinkaan pitkään koskaan. Mä olen halunnut varmistaa mun lapsille turvallisemman elämän mun kanssa. Suhteet häiriinnyttää lapset ja sut itsesi.
Mä taas olen ajatellut että lapsia ei häiriinnytä se, että minulla on suhde heidän isäänsä. No, varmasti tiedät mikä on itsellesi parasta.

Joo mä kans ihmettelin tota RistiMattia, että miks se komppaa Anua. Tiedän että oma mieheni ei ikinä olis tolleen messissä jos tolleen käyttäytyisin, vaikka kuinka onkin aina mun puolella. Tulis aika äkkiä ja äänekkäästi käsky pitää turpa kiinni.
Kiva mies sulla, jos noin komentelee...
Mutta joo, varmaan omakin siippani jotenkin yrittäisi hyssytellä minua ja vaihtaa puheenaihetta, jos jostain syystä tuollaiseen haukkumiseen alkaisin.

Jos ne on naimisissa niin onhan se anun koti sillon. Se että anu ei aina ole siellä ei sitä kyllä muuta. Maria tuli vieraaks molempien kotiin ja sanoi sen heti alussa ja se lukee ohjelmissa eikä niin että maria tapaa ristomatti ratian ja käymään tulee anu.
Ei naimisissa olo tee kotia yhteiseksi jos ei asuta yhdessä. Ei naimisissaolo tee myöskään rahoja automaattisesti yhteiseksi, eikä muutakaan.

Yhteistyössä