Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä kukaan normaali nainenkaan varmaan vaan istu ja säestä jos mies tuolla tavalla alkaisi vieraita haukkua. Omituista tuo ettei sano mitään.
Omalle muijalle saa kuitenkin laukoa mitä sattuu?Rättejä? Tässä on nyt kyse siitä, että ei kukaan normaali mies katso kun vaimo puhuu vieraalle noin. Tuo vaan seurasi vierestä ja vielä osallistui itsekin.
Omalle puolisolle pitäs todellakin sanoa, jos kohtelee ihmisiä noin rumasti.Omalle muijalle saa kuitenkin laukoa mitä sattuu?
Rättejä? Tässä on nyt kyse siitä, että ei kukaan normaali mies katso kun vaimo puhuu vieraalle noin. Tuo vaan seurasi vierestä ja vielä osallistui itsekin.
Voi kai sen nätimminkin sanoa ku käskeä pitämään turvan tukossa?Omalle puolisolle pitäs todellakin sanoa, jos kohtelee ihmisiä noin rumasti.
Toinen idiootti. Vittu mitä luusereita te ootte. Minkä takia joistain kasvaa tollasia rättejä??? Onks se kasvatuksesta johtuva??
Kyllähän se asia sille kuului. Tapahtui hänen kotonaan ja vaikutti hänen julkisuuskuvaansa negatiivisesti.Parempi se sillekin miehelle oli vaan pitää se turpansa kiinni eikä puuttua asioihin mitkä ei sille kuulu yhtään.
Sinä tässä taidat olla se, joka on oikeasti pahiten tossun alla, kun koet tarpeelliseksi yrittää esittää rajua internetissä.
Mä taas olen ajatellut että lapsia ei häiriinnytä se, että minulla on suhde heidän isäänsä. No, varmasti tiedät mikä on itsellesi parasta.Voin kertoa etten seurustele enkä oo seurustellut kovinkaan pitkään koskaan. Mä olen halunnut varmistaa mun lapsille turvallisemman elämän mun kanssa. Suhteet häiriinnyttää lapset ja sut itsesi.
Kiva mies sulla, jos noin komentelee...Joo mä kans ihmettelin tota RistiMattia, että miks se komppaa Anua. Tiedän että oma mieheni ei ikinä olis tolleen messissä jos tolleen käyttäytyisin, vaikka kuinka onkin aina mun puolella. Tulis aika äkkiä ja äänekkäästi käsky pitää turpa kiinni.
Kyllähän se asia sille kuului. Tapahtui hänen kotonaan ja vaikutti hänen julkisuuskuvaansa negatiivisesti.
Jos oma mieheni sanoisi minulle "turpa kiinni", niin todellakin olisin hiljaa, ja loppuelämäni jossain ihan eri osoitteessa kuin tuo mies.Ei siinä mitään tyhmää ole. Mutta en käyttäytyisi noin kuin Anu alunperinkään. Jos käyttäytyy noin ja puoliso käskee olla hiljaa, olisi varmaan ihan hyvä sitten ollakin hiljaa.
Ei ole Anun koti se, eikä Anu siellä asu.Jos ne kerran oli naimisissa niin kait se koti on anun myös. Silti vaikka kuinka olis naimisissa niin omat asiat on omat ja mielipiteet on omat. Niin ainakin pitäis olla.
Mä taas miettisin siinä vaiheessa, että varmaan todella ois aihetta olla hiljaa. Mun mielestä tuo Anu oli niin törkeä, että hänelle olisi jonkun pitänyt sanoa "turpa kiinni".Jos oma mieheni sanoisi minulle "turpa kiinni", niin todellakin olisin hiljaa, ja loppuelämäni jossain ihan eri osoitteessa kuin tuo mies.
Jaa, meillä huudellaan turpaa kiinni ja pahempiakin ihan hyvässä hengessä. Tykätään vähän roisimmastakin huumorista.Jos oma mieheni sanoisi minulle "turpa kiinni", niin todellakin olisin hiljaa, ja loppuelämäni jossain ihan eri osoitteessa kuin tuo mies.
Oikeasti?Mä taas miettisin siinä vaiheessa, että varmaan todella ois aihetta olla hiljaa. Mun mielestä tuo Anu oli niin törkeä, että hänelle olisi jonkun pitänyt sanoa "turpa kiinni".
Ei ole Anun koti se, eikä Anu siellä asu.
Mä en koskaan olisi vieraalle noin inhottava, joten ei ole tarvetta. Eipä mun mies tommosen naisen kanssa olisikaan, jolle pitäisi sanoa pahasti.Oikeasti?
Itse en kyllä voisi olla miehen kanssa, joka komentelisi minua kuin jotain koiraa.
Kyllä tuon hiljenemispyynnön voi fiksummin sanoa, vaikka tiukasti sanoisikin.
Jaa, meillä huudellaan turpaa kiinni ja pahempiakin ihan hyvässä hengessä. Tykätään vähän roisimmastakin huumorista.
Ei naimisissa olo tee kotia yhteiseksi jos ei asuta yhdessä. Ei naimisissaolo tee myöskään rahoja automaattisesti yhteiseksi, eikä muutakaan.Jos ne on naimisissa niin onhan se anun koti sillon. Se että anu ei aina ole siellä ei sitä kyllä muuta. Maria tuli vieraaks molempien kotiin ja sanoi sen heti alussa ja se lukee ohjelmissa eikä niin että maria tapaa ristomatti ratian ja käymään tulee anu.
öh eikö sulle muka pidä koskaan sanoa pahasti?Mä en koskaan olisi vieraalle noin inhottava, joten ei ole tarvetta. Eipä mun mies tommosen naisen kanssa olisikaan, jolle pitäisi sanoa pahasti.
Voi olla että joskus pitää, mutta tuollaista tilannetta ei tulisi, että kohtelisin vierasta noin.öh eikö sulle muka pidä koskaan sanoa pahasti?
Ei naimisissa olo tee kotia yhteiseksi jos ei asuta yhdessä. Ei naimisissaolo tee myöskään rahoja automaattisesti yhteiseksi, eikä muutakaan.
ookko kuullu avioehdosta?Naimisissa mun käsittääkseni menee omaisuus puoliksi. Onhan se sitä oltava avioliiton aikana ja ainakin asunnot on yhteiset. Anun koti johon maria tuli vieraaks.