Anu Saagim haukkuu suomalaisten mahat - aina kuin raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ilta-Sanomat:
Tanssi peppu pieneksi -uutuusohjelman kilpailijat ovat pahoittaneet mielensä Anu Saagimin tuomarikommenteista.
FOX-kanavan uuden Tanssi peppu pieneksi -kilpailun tuomarina toimiva
Anu Saagim herättää voimakkaita tunteita ohjelman osallistujien keskuudessa. Saagim on omien sanojensa mukaan rehellinen tuomari, joka ei säästele sanojaan.

- Sanon rehellisesti, jos en tykkää kilpailijan asenteesta tai ulkonäöstä, Saagim kertoo.

Laihdutusohjelmaa ja tanssikilpailua yhdistelevän reality-sarjan teko on puolessa välissä. Saagimin sanomiset ovat jo nyt loukanneet kilpailijoita, ja jotkut tuomari on saanut jopa kyyneliin.

- Muutama on minulle vieläkin vihainen. He eivät enää puhu minulle, Saagim sanoo nauraen.

Saagim on arvostellut kärkkäästi suomalaisten ulkonäköä aikaisemminkin. Hänestä suomalaisnaiset eivät pidä huolta vartaloistaan.

- Pahinta on se, että naiset lihovat vääristä paikoista. He näyttävät siltä kuin olisivat koko ajan raskaana, Saagim täräyttää.

Virolaisnaisilla liikakilot menevät hänen mukaan oikeisiin kohtiin - takamukseen ja rintoihin.

- Naisella saa olla iso pehva, mutta pitää muuten olla kunnossa. Satsatkaa nyt ja ostakaa vaikka korsettimaisia alusvaatteita, Saagim neuvoo.

Saagim on toiminut Tanssi peppu pieneksi -formaatin tuomarina myös Virossa. Hän näkee selviä eroja suomalais- ja virolaiskilpailijoiden välillä.

- Suomalaiset ovat pidättyväisempiä. Virolaiset ovat rennompia eivätkä välitä, mitä heistä sanotaan. Suomalaisten pitäisi hymyillä enemmän, suorasanaisena tunnettu Saagim sanoo.

FOX-kanavalla syksyllä nähtävässä ohjelmassa yhdeksää tanssikilpailijaa tuomaroi Saagimin lisäksi koreografi Osku Heiskanen ja Hunks-tanssija Niko Nousiainen.

Saagim on ilmeisesti tutustunut Eurostatin tutkimukseen, jossa todettiin Virossa olevan enemmän ylipainoisia naisia kuin Suomessa, kun on keksinyt tuon miten rasva menee virottarilla rintoihin ja perseeseen. :>

Turha koko naikkonen.
Haukkuu ihmisiä pitkin mediaa, vaikka itselläänkään ei ole paljon kehumista.
Miksi ne virolaiset tulee Suomeen, jos täällä on vain rumia, tyhmiä, juoppoja, läskejä ja väkivaltaisia juntteja?:confused:

Ai toi on siinä tuomarina? Mä ihmettelinkin että mitä ihmettä se on vitissyt viime päiviä jokaisen lehden etusivulla.
Onko kaikki virolaisnaiset samanlaisia huomiohuoria?
Tuli mieleen huippiksista se helen, oli vähän samantyylinen nokka pystyssä-kulkija..

Luulen vaan että noita höpöhöpö-puheita on kuultu jo niin paljon ettei niistä kukaan muu kuin iltapäivälehdistö jaksa kierroksia ottaa.

Siis onko tolla harpulla vieläkin noin kova hinku saada ladan haju pois nenästä? Kyllä on ottanut koville sukkahousujen osto poroilta Tallinnan kujilla kun jaksaa mollata vielä 20 vuoden jälkeenkin..huh huh!

Ja ne kaikki Virossa näkemäni tavalliset, vähän ylipainoisetkin naiset... ne oli varmaan kaikki suomalaisia? Ja voi tuota Anua, aina samat sanottavat, samasta aiheesta. Aika pinnallista, aika turhaa eikä yhtään kannustavia.

Ja ne kaikki Virossa näkemäni tavalliset, vähän ylipainoisetkin naiset... ne oli varmaan kaikki suomalaisia? Ja voi tuota Anua, aina samat sanottavat, samasta aiheesta. Aika pinnallista, aika turhaa eikä yhtään kannustavia.

Tietysti ne oli suomalaisia kun se läski osaa mennä virolaisilla keisiin paikkoihin.suomalaisilla ei ole niin älykästä läskiä/sellulittia.virossa sekin on parempaa...

Kieltämättä hieman huvitti tuo ylipaino-tilasto, virolaiset siellä tosiaan keikkuu kärkisijoilla. :D
Ehkä Tallinnan keskusta ei annakaan koko kuvaa Viron naisista?

Mutta täytyy meidän hiukan tuota Anua ymmärtääkin, Viro ei ole kovin tasa-arvoinen maa ja "menestyvää" naista siellä on varmasti potkittu miesten toimesta päähän aika usein.

Ei ihme että on patoutumia ja eihän se niitä siellä Virossa uskalla haukkua vaan tulee rajan yli purkautumaan..

Saagim on ilmeisesti tutustunut Eurostatin tutkimukseen, jossa todettiin Virossa olevan enemmän ylipainoisia naisia kuin Suomessa, kun on keksinyt tuon miten rasva menee virottarilla rintoihin ja perseeseen. :>

En tiedä, minne virottarien ylimääräinen rasva menee, mutta sehän on ihan tosi, että suomalinen lihavuus on tyypillisesti ns. omenalihavuutta, eli suomalaisilla se läski tosiaan useimmiten kertyy vatsaan. Jossain maissa taas lihavilla on usein iso takapuoli ja reidet.

Silti en ymmärrä, mikä pointti tuolla asialla "lällättämisessä" oikein on. Aika rasisitista ja tyhmää. Lihavuudelle toki jokainen voi tehdä jotain, mutta vartalotyypille ei.

Kyllä se niin on et suomalaissa naisissa on paljon niitä plösöjä, joilla maha on kuin turvonnut taikina. Ja sitten syytetään vartalottyyppiä(kuten joku tässä edellä), raskauskiloja tms.. paskaa sanon minä! Jokainen voi tehdä sille läskimahalleen jotain, eikä vaan kasvattaa sitä! Liikuntaa ja oikea ruokavalio, siinä se. Ja jos niitä kersoja hankkii, niin voi siitä mahasta hankkiutua synnytyksen jälkeen eroon. On niin vastenmielisen näköistä kun melkeen järjestäin lapsen/lapsia saaneet on lihonu sen parikymmentä kiloo ja siinä ne kilot sit hyllyy lopun ikää.. Laiskoja ja saamattomia ihmisiä sellaiset!!!

terveisin litteän, lihaksikkaan vatsan omistava nainen

Mä olen katsellut, että suomalaiset äidit on niin kauniita, hoikkia ja timmejä. En kyllä hirveesti kyttäile vastaantulijoita.

Mun mies sanoi juuri muutama pv sitten, että tuo Anu Saagim on varmasti maailman tympein ihminen. Ei ikinä mitään kivaa sanottavaa. Taitaa olla virolaiset pahempaa valittajakansaa kuin suomalaiset? Positiivisuuden puute tekee kyllä ihmisestä harvinaisen ruman

Toisilla on sen verran pieni ja yksinkertainen elämä että ainoa asia jolla on jotain merkitystä on toisien ulkomuodon tuijottelu ja haukkuminen.

Luojan kiitos, mulla on Oikea elämä. Jossa kroppa on vaan yksi tekijä. Kun kroppa voi hyvin jaksan. Ainoa motivaattori.Ton osuus elämässä on noin 5% ...

[QUOTE="juupajuu";27075605]Toisilla on sen verran pieni ja yksinkertainen elämä että ainoa asia jolla on jotain merkitystä on toisien ulkomuodon tuijottelu ja haukkuminen.

Luojan kiitos, mulla on Oikea elämä. Jossa kroppa on vaan yksi tekijä. Kun kroppa voi hyvin jaksan. Ainoa motivaattori.Ton osuus elämässä on noin 5% ...[/QUOTE]

Jos sinua ei ulkonäkö kiinnosta, mitä ihmettä edes kommentoit koko aihetta? Sen kun homendut sohvan pohjalla lihoinesi ja makkaroinesi :)

Ja sitten vielä ihmetellään kun miehet pettää. Kai nyt jos naista kiinnostaa oma ulkonäkö ja kroppa viiden prosentin verran elämästä. Kyllä tarjolla on hyvännäköisiä ja itsestään huolehtivia naisia..

Ja ei, oma elämäni on muutakin kuin nämä kirjoitukset. Kun oma kroppa ja ulkonäkö on kunnossa, myös elämä hymyilee ja itsetunto nousee, eikä tarvitse häpeillä itseään. Että vähän meni pieleen henkilöanalyysisi, sori vaan :)

Vaikka Saagimin puheissa olisi perääkin, niin ilmaisee ne mielestäni väärällä tavalla. Parempi olisi antaa kannustavaa palautetta, eikä haukkua kaikkia pystyyn. Totta helvetissä haukkuminen loukkaa ja vetää pahimmassa tapauksessa itsetunnonkin ihan nollille. Sekö tuossa kilpailussa onkin tavoite? Että lytätään ihmiset?

Jos sinua ei ulkonäkö kiinnosta, mitä ihmettä edes kommentoit koko aihetta? Sen kun homendut sohvan pohjalla lihoinesi ja makkaroinesi :)

Ja sitten vielä ihmetellään kun miehet pettää. Kai nyt jos naista kiinnostaa oma ulkonäkö ja kroppa viiden prosentin verran elämästä. Kyllä tarjolla on hyvännäköisiä ja itsestään huolehtivia naisia..

Ja ei, oma elämäni on muutakin kuin nämä kirjoitukset. Kun oma kroppa ja ulkonäkö on kunnossa, myös elämä hymyilee ja itsetunto nousee, eikä tarvitse häpeillä itseään. Että vähän meni pieleen henkilöanalyysisi, sori vaan :)

Kannattaa ensinnä opetella lukemaan koko teksti...Vai mistä päättelit että olen sohvaperuna?

Luojan kiitos mä todellakin osaa käyttää sen ajan muuhun, mikä sulla menee peilin edessä. Teen vaikka sen ajan halkoja tai pidä vaikka ukkoa hyvänä. Ei ne minneen karkaa kun on onnellisia. Ja mikä tekee miehestä onnellisen - oletko ehtinyt miettiä peilaamisen sijaan?

Miksi elämässä pitää käyttää yli 5% ajasta ulkonäköön? Viikosta 9 tuntia on noin 5% ajasta. Siihen mahtuu just tarpeeks liikuntaa että pysyy hyvä olo läsnä. Ja se saattuu vielä pääsääntöisesti olemaan hyötyliikuntaa. Ei siihen sen kummempaa tarvita. Ja ruokailu nyt on vaan meillä suht terveellisellä pohjalla - asutaan maalla ja suuri osa ruuasta on itsetuotettua takuu luomua. Siinä mun panos ulkonäköön. Ei tartte peilailla ja stressata että ukko lähtee - eikä mun ylläpito maksa tuhansia euroja vuodessa.

Ulkonäkö on niin toisarvoista elämässä. Toki jos teillä liitto pohjaa ulkonäköön niin syystäkin olet peloissasi. Sinä saatat vielä rupsahtaa ja ukko lähteä. Onnea valitulle raiteelle.

Yhteistyössä