antti valitsee .. varma tietooo =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
ja katso oonko riidelly tuossa alussa. Eli voit toki mennä peilin eteen miettimään et kuka teki ja mitä ennenkun laitat itsesi naurunalaiseksi...

kun kaikki harmaat haastaa.. hah.... ja likka se tulee jatkaan ja meuhkaan koko ajan.. osaatko lopettaa?

En tiedä miks näihin selviin provoihin edes vastaan mutta teenpä sen kuitenkin. Osoita mulle missä mä haastan riitaa niinkuin väitettiin tai sanon että kaikki harmaat haastavat riitaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
No ei oo kiva kun luki jo otsikossa :( Olis voinut lukea vaikka että haluatteko tietää kumman valitsee eikä kertoa noin että väkisinkin näkee sen. :(

no mutta ei tarvi kuluttaa turhaa aikaa elämässä turhaan ohjelmaan kun nyt jo tiiätte

säästin sunki elämään tunnin laatuaikaa itsellesi

Mistä sä tiedät, jos jollain "laatuaika" on juuri ko. ohjelman katsominen??
Kyllä minulla ainakin harmittaa, kun kerroit etukäteen kenet Antti valitsee.
Jotkut tykkää sarjasta ja toiset eivät. Mielipiteistä on turha kinastella...Oletko ajatellut, että meitä on moneen junaan ja jotku jäävät vielä asemallekkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
ja katso oonko riidelly tuossa alussa. Eli voit toki mennä peilin eteen miettimään et kuka teki ja mitä ennenkun laitat itsesi naurunalaiseksi...

kun kaikki harmaat haastaa.. hah.... ja likka se tulee jatkaan ja meuhkaan koko ajan.. osaatko lopettaa?

En tiedä miks näihin selviin provoihin edes vastaan mutta teenpä sen kuitenkin. Osoita mulle missä mä haastan riitaa niinkuin väitettiin tai sanon että kaikki harmaat haastavat riitaa?

jankuti jankuti jankuti..... mitä vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Kyllä on perkele ärsyttävää kun asioita paljastetaan otsikossa,hitto jos sut tuntisin livenä,vääntäisin niskat nurin |O |O |O

hei mix tulit lukeen ketjua?
kukaa vaan ois voinu kirjottaa et antti valitsee merin...
taidat ite olla hiukka yksinkertanen.
tarhaa mulle meuhkaat jos kerran ketjun avaat ja luet onko väite totta.

onko tää porukka oikeesti näin yksikertasta?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Musta musta paska homma jos julkasevat jutun ennenkun ohjelma edes ulkona

Liekö käyny pikku moka postinkulussa ja lehtien jakoon lähdössä, lehtihän ilmestyy vasta 17.4. ja ap oli sen saanu jo tänään.

Tuohan oli selvä jo kauan, aika huono näyttelijä - jo Espanjassa näki, että Bettiina oli eri viivalla ku muut, antoi ruusun ennakkoon ja jatkossakin ekaksi... Kuvittelin, että on tietoista sumutusta ja sitten "ähäkutti", mut olipa huono ohjelma jos näin tosiaan meni.

Alkuperäinen kirjoittaja Oli kyl tylsä:
Tuohan oli selvä jo kauan, aika huono näyttelijä - jo Espanjassa näki, että Bettiina oli eri viivalla ku muut, antoi ruusun ennakkoon ja jatkossakin ekaksi... Kuvittelin, että on tietoista sumutusta ja sitten "ähäkutti", mut olipa huono ohjelma jos näin tosiaan meni.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1944303.jpg

Yhteistyössä