Antiikki tietäjät hei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä en ole mikään asiantuntija, joten tarvitsen nyt vähän apuja etten mogaa pahasti.
Mä kun rakastan noita vanhoja huonekaluja, mutta meillä on ikävä kyllä toistaiseksi hyvin rajallinen tila näille mun aarteille tämä 3h + k.
Mulla on siis täällä kämpässä nyt meidän mummon vanha kirjahylly 60 luvulta, ei sen kummemmin kai edes arvokas mutta mulle tunnearvoa ja kerta se on pakko säilyttää tulevaa varten eikä varastotiloja ole... niin, se on käytössä nyt sitten meillä.
Mä löysin nyt kuitenkin yhden sohvan minkä haluaisin kovasti rokokoota, korkeareunainen, kahden istuttava söpöliini. Kysymys kuuluu siis, voinko mä sotkea samaan huoneeseen tylsää, 60 luvun ekamarketista ostettua kirjahyllyä ja tuota antiikki sohvaa, ja entäs jos mä haluaisin sohvapöydäksi sitt taas jotain vähän erilajia, chippendalea tai jotain muuta? Voiko vanhaa siis sekoittaa keskenään, eri aikakausia? Mä en tiedä, en osaa... :ashamed:

Mä nyt en ymmärrä, että miksi ihmeessä et vois sekoittaa eri aikakausien huonekaluja niin paljon kuin vaan haluat? Sehän on sun koti, hyvänen aika. Kotona saa sekoittaa mitä vaan mihin vaan, museot on sitten asia erikseen, tai muut paikat joissa esitellään eri aikakausien sisustuksia. Tuskin tuolla kuvailemallasi yhdistelmällä pääset Glorian Antiikin kansikuvaan, mutta kodistasi voi tulla hyvinkin viihtyisä! Anna palaa vaan!

Me ollaan miehen kanssa innokkaita huutokaupoissa kiertelijöitä, ja torppa myös sen näköinen... :D Täällä on sekaisin niin uutta kun vanhaa, eikä varmaan minkään "säännön" mukaan sekoitettu, vaan just meille passelisti.

Eli Hallatarta peesaan :wave:

Jep, okei kai se on niin. Mä vaan olen niin täydellisyyden tavoittelija tässäkin, mutta ongelma on se että mä löysin jo sohvan sekä pöydän ja ne on ihan eri aikakausilta todella.. mutta niin suloiset! :ashamed:

Yhteistyössä