Raskautta kestää 9 kuukautta, mutta synnytystä ehkä vuorokausi tai vähemmän. Synnytyksessä revenneet ommellaan. Raskaus venyttää lantionpohjan lihaksia. Sen takia se ei alapäähän auta, että vauva syntyy sectiolla.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Hauskaa että vain raskaus sitä löyhdyttää muttei synnytys ollenkaan :saint:
Niin, urologi hoitaa näitä virtsajuttuja (myös naisten), sitähän varmaan tarkotitkin? Toivon niin... Jos et tarkoittanut, tuskin otat keltään papanäytteitä, jokaisen ammattilaisen kuuluisi tietää mikä on urologi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Urologi hoitaa miehiä, gynekologi naisia (myös virtsaamisasioita ja virtsankarkailua).Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:urologiAlkuperäinen kirjoittaja monta lasta:osaatko muuten neuvoa, missä ja miten pääsisi keskustelemaan mahdollisesta "paikkojen" kiristyksestä, siis silloin kun ongelmaksi muodostuu pienoinen virtsankarkailu ? Mulla on myös tunnottomia kohtia alapäässä, eli en tunne mitään jossain kohdin kun mieheni työntyy sisääni.Alkuperäinen kirjoittaja aaria:PAPA-näytteitä kun otan niin valitettavasti sen huomaa, onko takana raskauksia vai ei. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja timmi, niin eron huomaa 18v synnyttämättömän ja 25v kaksi synnyttäneen välillä.
Mulla on jonkinlaiset geishakuulat ja inhoan niitä. En ole voinut käyttää niitä kuin 2 krt. Niitä ei voi käyttää julkisesti kun niistä lähtee ääni.Alkuperäinen kirjoittaja reenausta:Lähes kaikki synnyttäneet saavat ne venyneet paikat timmiksi treenauksella. Itselläni kaikkien kolmen synnytyksen jälkeen on auttaneet geishakuulat.
tähän en usko pätkääkään. koska jos olet alateitse synnyttänyt, se NÄKYY ja huom! en puhu nyt mistään tiukkuudesta tmv. on todellakin ihme jos ei näy. ja mikäli on totta en moisen lääkärin luona enää kävisi..jos ei semmoista erota. tee valitus, älä suinkaan ole ylpeä asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En oikeen ymmärrä ap:n kommenttia. Siinä ei kyllä ole perää koska kävin juuri antamassa papan ja lääkäri joka se otti luuli että en ole koskaan ollut raskaana enkä synnyttänyt. Missään ei kuulemma näkynyt. Oli sitten hieman nolona kun kerroin että olen kolme jo synnyttänyt. Ikää on tosin alle 30v. Mutta en urheile tai tee muutenkaan mitään joka vahvistaisi lihaksia alapäässä tai vatsassa, paitsin rakastelen mieheni kanssa suht usein.
No mutta täällä nyt kuka tahansa kertoa tekevänsä työkseen ihan mitä tahansa...Alkuperäinen kirjoittaja vera:Niin, urologi hoitaa näitä virtsajuttuja (myös naisten), sitähän varmaan tarkotitkin? Toivon niin... Jos et tarkoittanut, tuskin otat keltään papanäytteitä, jokaisen ammattilaisen kuuluisi tietää mikä on urologi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Urologi hoitaa miehiä, gynekologi naisia (myös virtsaamisasioita ja virtsankarkailua).Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:urologiAlkuperäinen kirjoittaja monta lasta:osaatko muuten neuvoa, missä ja miten pääsisi keskustelemaan mahdollisesta "paikkojen" kiristyksestä, siis silloin kun ongelmaksi muodostuu pienoinen virtsankarkailu ? Mulla on myös tunnottomia kohtia alapäässä, eli en tunne mitään jossain kohdin kun mieheni työntyy sisääni.Alkuperäinen kirjoittaja aaria:PAPA-näytteitä kun otan niin valitettavasti sen huomaa, onko takana raskauksia vai ei. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja timmi, niin eron huomaa 18v synnyttämättömän ja 25v kaksi synnyttäneen välillä.
Samoin. Olisi kai sekin syy hankkia lapsi... Mut jos sekin menisi sektioksi, niin mitäs sitten. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Itse raskaus ei välttämättä vaikuta. Kuten totesi mun papan ottaja joka koetti saada nokkaa paikalleen. Pitäs tehäkin se lapsi alakautta että löystyisi.
niinpä ja ap. EVVK :saint:Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:Katsoit sitten oikeasti asian niin tärkeäksi, että piti täällä ilmoittaa?!