anteeks, vielä kerran teen aloituksen paskasta olosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo soittaminen on aina vähän siinä mielessä kyseenalaista, että ei voi luottaa siihen miten linjan toisessa päässä nähdään tilanne. Usein päivystyksestä saa ympäripyöreitä *koita nyt pärjätä* vastauksia. Tehokkain tapa saada hoitoa on mennä suoraan päivystykseen ja sanoa, että pelkää tekevänsä itselleen jotain. Siinä vaiheessa ei voi avuntarvitsijaa käännyttää pois ovelta. Voimia ap:lle.
Entäs jos joku ulkopuolinen soittaa??

Voisi kokeilla suoraan sairaalaan ensiapuun.

Entä tämä? Toimii Tampereella:

http://www.naistensuojakoti.fi/

Tuonne menet!

Naisten Suojakotiin voi hakeutua ottamalla yhteyttä Suojakotiin ja oman asuinalueen sosiaalityöntekijään maksusitoumusta varten. Hätätapauksessa, iltaisin ja öisin voi hakeutua suoraan Suojakotiin. Lähetettä ei tarvita. Naisten Suojakoti on päihteetön asumispalveluyksikkö, joten päihteiden vaikutuksen alaisena Suojakotiin ei voi hakeutua. Myös päihteiden hallussapito ja käyttö Naisten Suojakodilla on kielletty.

Alkuperäinen kirjoittaja Voimahali:
Tuo suojakoti kuulostaa hyvältä! Ota taksi ja ajat sinne. Huomenna lääkäriin ja sairaslomaa.
Mä oon kyllä siinä luulossa et blääh on juonu ja tuossahan sanotaan ettei päihteiden vaikutuksenalaisena sinne voi mennä..

Tuo suojakoti kuulostaa hyvältä! Ota taksi ja ajat sinne. Huomenna lääkäriin ja sairaslomaa.
Mä oon kyllä siinä luulossa et blääh on juonu ja tuossahan sanotaan ettei päihteiden vaikutuksenalaisena sinne voi mennä..

Ei kait ne nyt voi takasinkaan yksin käännyttää? :|

5 kaljaa eli ei kännissä ja nekin oon oksentanu

:hug: :heart:
Plääh, olet ehkä juuri nyt soittamassa sitä puhelua. Täällä on paljon sinusta välittäviä ihmisiä ja toivomme sinulle todellakin parempia hetkiä ja helpotusta elämään. Kunpa voisimme kantaa osan taakastasi.

hyvähän se on jos tänne kirjoittaminen helpottaa oloasi ja tunnet saavasi tukea.mielestäni sinun pitäisi saada jotain muutakin apua nyt.onko ystäviä tai ketään joka voisi tulla luoksesi jos et halua lääkäriin lähteä.

Yritin soittaa bläähille ja numero löi varattua että eiköhän nyt itsellensä siellä taksia taikka lanssia soita..

kaikki on vaan varattuja tai ei auki mihin koittaa soittaa. parempi vetää pari temppaa ja mennä sängyn alle oottaa unta

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Yritin soittaa bläähille ja numero löi varattua että eiköhän nyt itsellensä siellä taksia taikka lanssia soita..

kaikki on vaan varattuja tai ei auki mihin koittaa soittaa. parempi vetää pari temppaa ja mennä sängyn alle oottaa unta

soits sairaalaan

Yhteistyössä