T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Entäs jos joku ulkopuolinen soittaa??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo soittaminen on aina vähän siinä mielessä kyseenalaista, että ei voi luottaa siihen miten linjan toisessa päässä nähdään tilanne. Usein päivystyksestä saa ympäripyöreitä *koita nyt pärjätä* vastauksia. Tehokkain tapa saada hoitoa on mennä suoraan päivystykseen ja sanoa, että pelkää tekevänsä itselleen jotain. Siinä vaiheessa ei voi avuntarvitsijaa käännyttää pois ovelta. Voimia ap:lle.
Alkuperäinen kirjoittaja siinä tapauksessa:ettet koe tarvitsevasi apua,laita tietokone kiinni ja mene nukkumaan.Mieti aamulla uudestaan.
se uni ei tule sen paremmin täällä notkumalla,vai tuleeko?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja siinä tapauksessa:ettet koe tarvitsevasi apua,laita tietokone kiinni ja mene nukkumaan.Mieti aamulla uudestaan.
ei kai ole helppoa jos ei saa sitä unta!!
Mä oon kyllä siinä luulossa et blääh on juonu ja tuossahan sanotaan ettei päihteiden vaikutuksenalaisena sinne voi mennä..Alkuperäinen kirjoittaja Voimahali:Tuo suojakoti kuulostaa hyvältä! Ota taksi ja ajat sinne. Huomenna lääkäriin ja sairaslomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tässä:Valtakunnallinen kriisipuhelin 0203 445 566
ma - pe 9 - 06, la 15 - 06 ja su 15 - 22
Alkuperäinen kirjoittaja siinä tapauksessa:se uni ei tule sen paremmin täällä notkumalla,vai tuleeko?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja siinä tapauksessa:ettet koe tarvitsevasi apua,laita tietokone kiinni ja mene nukkumaan.Mieti aamulla uudestaan.
ei kai ole helppoa jos ei saa sitä unta!!
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon kyllä siinä luulossa et blääh on juonu ja tuossahan sanotaan ettei päihteiden vaikutuksenalaisena sinne voi mennä..Alkuperäinen kirjoittaja Voimahali:Tuo suojakoti kuulostaa hyvältä! Ota taksi ja ajat sinne. Huomenna lääkäriin ja sairaslomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon kyllä siinä luulossa et blääh on juonu ja tuossahan sanotaan ettei päihteiden vaikutuksenalaisena sinne voi mennä..Alkuperäinen kirjoittaja Voimahali:Tuo suojakoti kuulostaa hyvältä! Ota taksi ja ajat sinne. Huomenna lääkäriin ja sairaslomaa.
Hyvä juttu.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Yritin soittaa bläähille ja numero löi varattua että eiköhän nyt itsellensä siellä taksia taikka lanssia soita..
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Yritin soittaa bläähille ja numero löi varattua että eiköhän nyt itsellensä siellä taksia taikka lanssia soita..
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Yritin soittaa bläähille ja numero löi varattua että eiköhän nyt itsellensä siellä taksia taikka lanssia soita..
kaikki on vaan varattuja tai ei auki mihin koittaa soittaa. parempi vetää pari temppaa ja mennä sängyn alle oottaa unta