Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mun tekis mieli soittaa johonki että pääsis vaikka päivystykseen yöks, onko tyhmää :/
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mutta mihin mä soitan?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mutta mihin mä soitan?
Kriisikeskus Osviitta
puh. (03) 3138 3200 (päivystysnumero)
Kriisikeskus Osviitta on matalan kynnyksen paikka, jonka asiakas voi olla kuka tahansa. Kriisikeskus auttaa ja tukee erilaisissa elämänvaikeuksissa silloin kun tuntuu, ettei yksin selviä. Osviitta toimii Tampereella.
Entäs jos joku ulkopuolinen soittaa??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo soittaminen on aina vähän siinä mielessä kyseenalaista, että ei voi luottaa siihen miten linjan toisessa päässä nähdään tilanne. Usein päivystyksestä saa ympäripyöreitä *koita nyt pärjätä* vastauksia. Tehokkain tapa saada hoitoa on mennä suoraan päivystykseen ja sanoa, että pelkää tekevänsä itselleen jotain. Siinä vaiheessa ei voi avuntarvitsijaa käännyttää pois ovelta. Voimia ap:lle.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kaikki vitun numerot on menny kii 22 ja en halua soittaa 112 jos joku tarttee oikeesti apua
No,mut tarvithan sinäkin herranenaika!!!Jos et sä soita niin sitten soitan minä,mut apua sun on saatava ja heti!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kaikki vitun numerot on menny kii 22 ja en halua soittaa 112 jos joku tarttee oikeesti apua