H
"hanne"
Vieras
Pakko saada hänet. Olen 20v nuorempi ja se ainakin auttaa asiassa. Nähdään lähes päivittäin ja hän minulle aina niin ihana. Nyt pitäisi päästä "seuraavalle asteelle". kutsunko hänet "kahville" vai mitä teen?? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24553284:Pyydät kahville, ja tuollaiset perheen isät on helppoja saaliita, niillä kun ei palstan mukaan ole aivoja, jaovat näin ollen kaikkien naisten vietävissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24553291:Otat kaulimen ja kolautat sillä ihan itse itseäsi silmien väliin.
Lupaa sille kakkosta. Ainakin moni palstamamma on niin ahdasmielinen juntti, että kuvittelee sen olevan vain homojen touhua. Joten ehkä miestä viehättäisi uutuus vieraalta naiselta saatuna.
Lupaa sille kakkosta. Ainakin moni palstamamma on niin ahdasmielinen juntti, että kuvittelee sen olevan vain homojen touhua. Joten ehkä miestä viehättäisi uutuus vieraalta naiselta saatuna.
Ihan niinkuin se mies olisi joku kaupan ulkopuolelle hihnaan jätetty koira, jonka voi kuka hyvänsä vaan napata mukaansa.. Tuontasoiset kommentit kertovat aika oksettavaa tarinaa siitä, millainen kuva ihmisellä on miehistä.Alkuperäinen kirjoittaja sori Taivaan Isä;24553412:SÄ oot kauhee perheen rikkoja! älä vie toisen miestä![]()