Antakaas vinkkejä, kiikarissa varattu perheen isä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hanne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hanne"

Vieras
Pakko saada hänet. Olen 20v nuorempi ja se ainakin auttaa asiassa. Nähdään lähes päivittäin ja hän minulle aina niin ihana. Nyt pitäisi päästä "seuraavalle asteelle". kutsunko hänet "kahville" vai mitä teen?? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24553291:
Otat kaulimen ja kolautat sillä ihan itse itseäsi silmien väliin.

Älä ainakaan tuota tee.

Perheenisät on yleensä tosi mukavia heppuja. Joku nainen on sellaisen jo koeponnistanut ja hyväksi todennut.

onnea yritykseen!

:hug:

[QUOTE="hanne";24553277]Pakko saada hänet. Olen 20v nuorempi ja se ainakin auttaa asiassa. Nähdään lähes päivittäin ja hän minulle aina niin ihana. Nyt pitäisi päästä "seuraavalle asteelle". kutsunko hänet "kahville" vai mitä teen?? :)[/QUOTE]

Paljonko muuten on ikää?

[QUOTE="hiphei";24553331]Tai sitten ei.[/QUOTE]

ei mun ukko oo ainakaan nuoremmista, ainakaan noin nuorista kovinkaan kiinnostunut.

vinkkinä, että jos mies on naimisissa, niin siihen on varmaan hyvä syy? tod näk parempi ainakin kuin sinä :kieh:

Pyydä kahville, perheenisäthän on aina niin puutteessa että vähän kun peppua keikutan niin varmasti lankeaa. Kannattaa muistaa, että lapset tulee sitten kaupanpäälle :wave:

[QUOTE="hanne";24553277]Pakko saada hänet. Olen 20v nuorempi ja se ainakin auttaa asiassa. Nähdään lähes päivittäin ja hän minulle aina niin ihana. Nyt pitäisi päästä "seuraavalle asteelle". kutsunko hänet "kahville" vai mitä teen?? :)[/QUOTE]

Ilmoita että haluat ime häntä..ja niellä ;D

Lupaa sille kakkosta. Ainakin moni palstamamma on niin ahdasmielinen juntti, että kuvittelee sen olevan vain homojen touhua. Joten ehkä miestä viehättäisi uutuus vieraalta naiselta saatuna.

Eka kannattaa varmaan miettiä niitä omia arvoja, eli haluatko olla oikeasti isona sellainen nainen, joka on rikkonut perheen ja aiheuttanut paljon mielipahaa monille ihmisille. Ja joka ei ole edes onnistunut löytämään sanansa mittaista miestä itselleen.

No pyydät kahville ja tarjoot piirakkaa. Jos se suostuu niin pelkäät koko ikäs sen kanssa, että käykö se jatkossa vieläkin vieraiden naisten luona kahvilla kun sä vanhenet ja teet sille lapsia.

• Tykkää
Reactions: aspartaami
Alkuperäinen kirjoittaja sori Taivaan Isä;24553412:
SÄ oot kauhee perheen rikkoja! älä vie toisen miestä :(
Ihan niinkuin se mies olisi joku kaupan ulkopuolelle hihnaan jätetty koira, jonka voi kuka hyvänsä vaan napata mukaansa.. Tuontasoiset kommentit kertovat aika oksettavaa tarinaa siitä, millainen kuva ihmisellä on miehistä.