Mi-kä ih-me on viuru??!!
voisko olla sama ko pörrö
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mi-kä ih-me on viuru??!!
Mi-kä ih-me on viuru??!!
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29678882:Ja minäkin monesti sanon miehelle, että älä ota sitä ruokaa sitten niin jumalattomasti, että riittäis seuraavallekkin päivälle, ota lisäksi vaikka leipää tai salaattia tms (koska en aio tehdä uutta ruokaa kun juuri olen tehnyt kahdelle päivälle ruokaa). No mitä tekee mies, ei ota sitä ruokaa sitten ollenkaan, vaan tekee itselleen leipiä tms.
ja siis jos teen ruokaa, niin mies saattaa ottaa sitä kolme miehenkokoista annosta. Eikä se haittaakkaan mitään, ellei ruokaa ole tarkoitus syödä vielä seuraavanakin päivänä. Sanon silloin yleensä miehelle että on seuraavaksikin päiväksi tää ruoka ja lopputulos on tuo, ettei syö sitten ollenkaan.
Mutta tällaiseenkin olen ihan tottunut, se on vain miehen tapa toimia. Olkoon sitten ilman ja syököön niitä leipiä jos ei ymmärtänyt mitä tarkoitin. Miesten logiikalla tuo varmaan tarkoittaa sitä, että MINÄ OTAN AINA MUIJAN MIELESTÄ LIIKAA RUOKAA
ristus että sun ukko on herkkähipiäinen neiti
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29678900:Ja jos tuo on ihan normaali miesten ajattelutapa, niin voisko joku mies nyt kertoa että miten tuon ruoka-asian voisi miehelle sanoa niin, että ymmärtää asian eikä kuvittele ottavansa AINA liikaa minun mielestäni ruokaa?
Missä se vierasmies nyt luuraa kun häntä tarvitaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yksi äiti;29677713:Entä jos ne tavarat mistä sinä haluaisit luopua ovat miehen mielestä tärkeitä ja tarpeellisia?
Muakin vähän ärsyttäisi se jos joutuisi olemaan jatkuvassa valmiustilassa jonnekin kylään lähtemisen suhteen että heti kun vaimo käskee niin sitten mennään. Toki se on vähän joustamatonta, mutta ymmärrän sitä miestäkin, että oletkohan nyt vähän turhan tiukkana siellä pyörittämässä asioita mielesi mukaan.
Kerro etukäteen jos lapsen päiväunet voivat siirtää lähtöä. Mä itse repisin hiuksia päsätä koska jos klo 12 olis tiedossa että yhdeltä lähdetään, ei ehkä voi aloittaa jotain projektia mitä on suunnitellut ja sit kun lähtö viivästyy tunnilla niin sen olisikin ehtinyt tehdä. Eli ennakoi, ja kerro suunnitelmista paremmin.
Ja tosiaan niiden kirpparille menevien tavaroiden osalta, ovatko ne sinun vai miehen?
Huh huh... tätä ketjua lukemalla voi kiittää luojaansa, että oma vaimo ei ole samaa kaliberia näiden kirjoittajien kanssa.
Sun mies on varmaan tosi onnellinen, kun on löytänyt noin ymmärtäväisen vaimon (äidin? kynnysmaton?)Peesi! Tai siis, toki minulla on mies, mutta jotenkin en vain osaa ymmärtää mitä näiden joidenkin muijien päässä liikkuu.
Ap:nkin kohdalla jotenkin ymmärrän paremmin miestä kuin naista. Onhan se ihan arsesta jos itsellä on kovat paineet kun vaimo olettaa että mies on valmis menemään vierailulle (jonne ei ehkä halua edes mennä) tasan kello 13 tai muuten saa kuulla kunniansa. Ja kun on kiltisti valmis silloin kun vaimo käskee, niin ei lähdetäkään. Tekeeköhän se mies ikinä mitään oikein? Onko aina se epäonnistuja ja tilanteiden hankaloittaja?
Peesi! Tai siis, toki minulla on mies, mutta jotenkin en vain osaa ymmärtää mitä näiden joidenkin muijien päässä liikkuu.
Ja jos minulle jatkuvasti kitistäis siitä että nyt syöt liikaa, nyt syöt liian vähän, miksi syöt vain leipää, söisit enemmän salaattia jne. Niin aivan varmasti alkaisin syömään omia eväitä tai jossain muualla. Inhottavaa kyttäämistä, ja on olevinaan vielä niiiiiin ihQ ja tasa-arvoinen parisuhde, niinpä niin.
Ap:nkin kohdalla jotenkin ymmärrän paremmin miestä kuin naista. Onhan se ihan arsesta jos itsellä on kovat paineet kun vaimo olettaa että mies on valmis menemään vierailulle (jonne ei ehkä halua edes mennä) tasan kello 13 tai muuten saa kuulla kunniansa. Ja kun on kiltisti valmis silloin kun vaimo käskee, niin ei lähdetäkään. Tekeeköhän se mies ikinä mitään oikein? Onko aina se epäonnistuja ja tilanteiden hankaloittaja?
Sun mies on varmaan tosi onnellinen, kun on löytänyt noin ymmärtäväisen vaimon (äidin? kynnysmaton?)
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29679151:Mutta mitäs sitten, jos en olisikaan tehnyt kahdeksi päiväksi ruokaa? Mitäs se mies sitten söis jotta nälkä lähtee kun ruokaa on vain kaikille neljälle sopivasti?
Ja kyllä ihan oikeasti esim makaroonilaatikko jossa kilo lihaa ja kilo tai ylikin makaroonia niin PITÄÄ riittää kahdeksi päiväksi perheessä jossa todella pieniruokainen äiti ja 10v ja meistä vähän isompiruokaisempi 13v ja sitten mies.
Jos ruoka on tehty kahdeksi päiväksi niin sitten se on.
Luetunymmärtäminen ei taida olla vahvuusalueesi.