Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon tyytyny ihan halvempiinkin versioihin! Eli oon tei mielestä varmaan huono äiti!! Mulla ei tosiaan oo varaa ostaa kasvavalle lapselle tommosia pukuja ku kuitenkin ne tarhassa vaatii noi kuriksetkin!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon tyytyny ihan halvempiinkin versioihin! Eli oon tei mielestä varmaan huono äiti!! Mulla ei tosiaan oo varaa ostaa kasvavalle lapselle tommosia pukuja ku kuitenkin ne tarhassa vaatii noi kuriksetkin!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon tyytyny ihan halvempiinkin versioihin! Eli oon tei mielestä varmaan huono äiti!! Mulla ei tosiaan oo varaa ostaa kasvavalle lapselle tommosia pukuja ku kuitenkin ne tarhassa vaatii noi kuriksetkin!!!!