antaisitteko 13-vuotiaan ostaa stringit?

• Viestiketjun aloittaja "salla"
  • Ensimmäinen viesti
Stringeillä aina
Itse käytän stringejä siksi, että ne on mukavat. Kun alushousut kuitenkin menee persvakoon, niin parempi että siellä vaossa on vähemmän kangasta kuin hirveä mytty. Riippuu varmaan pakaroiden muodosta miten helposti alkkarit sinne vakoon kerääntyy, kun tuntuu että toisilla ei tätä vaivaa ole ja toisilla sinne menee kaikki alkkarit.

Kun stringit on sopivat, ja takana on vähän leveämpi kaistale kuin pelkkä naru, stringejä ei edes tunne päällä, kaikkein mukavimmat alushousut. Lisäksi kaikki housut näyttää stringien kanssa paremmalta, kun alushousujen reunat ei näy päällepäin.

"Mie"
Alkuperäinen kirjoittaja Stringeillä aina;28318711:
Itse käytän stringejä siksi, että ne on mukavat. Kun alushousut kuitenkin menee persvakoon, niin parempi että siellä vaossa on vähemmän kangasta kuin hirveä mytty. Riippuu varmaan pakaroiden muodosta miten helposti alkkarit sinne vakoon kerääntyy, kun tuntuu että toisilla ei tätä vaivaa ole ja toisilla sinne menee kaikki.
Täysin samaa mieltä! Itse en muita pöksyjä käytäkkään kuin stringejä, ne ei tunnu laisinkaan päällä, toisin kuin tavan pikkarit mulla aina kerääntyy sinne pakaroiden väliin, ja se on todella ärsyttävää sellainen iso kangas kasa persvaossa, sitten pitää koko ajan yrittää vaivihkaa vedellä niitä pois persposkien välistä :D Niin ja tuosta hiivasta, mulla ei ole koskaan ollut hiivaa vaikken muita käytäkkään kuin stringejä.

Peyote
Mä tykkään nykyisin enemmän tavallisista housuista mutta ennen mulla oli aina stringit kun koin että ne oli mukavemmat. Mulla vaan jossain vaiheessa oli semmonen aika kun häntäluu oli koko ajan kipeä pitkän aikaa, niin sillon ne ei enää tuntunutkaan kivoilta. Hyvän mallisia pikkareita on kyllä vaikeaa löytää.

oma valinta
Tytär täytti viime kesänä 13 ja niihin aikoihin halusi ja stringit joita on nyt ehkä jo 5 kaikkiaan. Tykkää pitää niitä ja miksi kieltäisin..?
Silloin samoihin aikoihin halusi sheivausvälineet myös. Ja nekin käytössä.

Peyote
Sitä valkovuotoa tuskin tulisi niin paljoa jos ei hautoisi värkkiään nillä pikkuhousunsuojilla :whistle:
No noinhan sitä sanotaan. Se pitää paikkansa silloin, jos se runsas valkovuoto johtuu jostain tulehduksesta. Mutta joillain se vain on muuten runsaampaa, eikä siihen ole mitään konstia millä se vähenee.

Ei aina kannata väittää sellaista mistä ei ole omaa kokemusta.

Kyllä 13-vuotias saa itse päättää millaiset alushousut haluaa. Muistan itse miten tykkäsin mustista rintsikoistani ja pitsihousuistani tuon ikäisenä, ne päällä oli itsevarma olo vaikka minun pikkuhousujani ei kukaan päässyt edes näkemään ennen viidentoista vuoden ikää ja tuolloinkin vain näkemään ;) Salaa katselin itseäni ne pikkuhousut jalassa ja näytin mielestäni hyvälle :) Sen harmittomammasta tykkäämisestä ei ollut kyse. Äiti kyllä puhisi harmissaan niistä, muttei onneksi kieltänyt käyttämästä.
Niinhän se on aikuisellakin naisella, ryhdikkyys ja itsevarmuus pukeutumisessa lähtee jo itselle mieleisistä alusvaatteista.

"hmm"
Antaisin ostaa! Silloin, kun itse olin teini, muodissa olivat Tai-malliset alushousut. Ne menivät ainakin mulla pepun muodosta johtuen koko ajan yhteen kasaan pe**vakoon eli olisi ollut aivan sama käyttää stringejä.

"vieras"
Jos haluaa stringit niin käyttäköön. ;) Ja tuosta vilauttelusta... Eiköhän ne stringit oo siellä toisten pöksyjen tai hameen alla. Vai siihen päällekö ne laitetaan... :LOL:

"hmm"
Minusta pikkuhousunsuojia ei kannata käyttää kuin oikeaan tarpeeseen. Menkkojen alussa ja lopussa se on hyvä olemassa tai poikkeavan runsaaseen valkovuotoon, mutta pikkarit ovat mallistaan riippumatta pestäväksi tarkoitetut eli ei hiostavia suojia turhan päiten.

"Vieras"
Et vissiin tajunnut, että ne vahtaa sua dorkana ja WT:na.

[QUOTE="tia";28318845]itse käytän ainoastaan stringejä. tunnen muissa alkkareissa itseni epäseksikkääksi. pidän myös miesten katseista kun jättää takaa vähän näkyviin:-D[/QUOTE]

"Vieras"
Eikä tosiaan mitään paskavaossa uivaa narua vaan leveät alushousut.

[QUOTE="hmm";28321831]Pikkarien materiaalia kannattaa katsoa. Minusta päivittäin käytettävät pikkarit kannattaisi olla puuvillaa.[/QUOTE]

Ompa taas asiallista keskustelua. Jokainen varmaan ymmärsi aloittajan pointin / huolen.

Musta se on ihan ok antaa ostaa stringit, ei kannata tehdä mitään numeroa asiasta, koska nehän on vaan alushousut. Itse ostin kans ekat 13-vuotiaana ja nykyäänkin ovat lempparimalli mulle.

Kannattaa mennä vaikka yhdessä ostamaan alkkareita ja ostaa muutamat stringit, kertoen tytölle senkin että ne ovat joidenkin tiettyjen housujen ja hameiden alla hyvät kun ei reunat näy. Lisäksi voi ostaa vaikka hipsterit ja esim. Bokserimallisia menkkoja varten käytettäviksi. (Nuoret varmaan tykkää enemmän moderneista naisten boksereista kuin perinteisestä ns. Mummomallista).

On tärkeetä että lapsi tuntee olonsa hyväks ja jos esim kavereillaki on niin on kiva kuulua joukkoon. Vertaileehan ne muutenkin varmaan keskenään kaikkia asioitaan ja vaatteitaan. Normaalia tuon ikäiselle :) eikä varmasti poikia varten niitä hanki, joten sinänsä turvallista ostaa.

Yhteistyössä