ennemmin se hiiva tulee jos sinne laitetaan vielä joku pikkuhousunsuoja hautomaan lisää! :O
Miten se suoja hautoo kun sitä vaihdetaan? No, tiedän kyllä että sellaiset ei ymmärrä, joilla alapää on suht kuiva useimmiten. Se kun on semmoinen ominaisuus mihin ihminen ei oikein voi vaikuttaa.ennemmin se hiiva tulee jos sinne laitetaan vielä joku pikkuhousunsuoja hautomaan lisää! :O
Täysin samaa mieltä! Itse en muita pöksyjä käytäkkään kuin stringejä, ne ei tunnu laisinkaan päällä, toisin kuin tavan pikkarit mulla aina kerääntyy sinne pakaroiden väliin, ja se on todella ärsyttävää sellainen iso kangas kasa persvaossa, sitten pitää koko ajan yrittää vaivihkaa vedellä niitä pois persposkien välistä Niin ja tuosta hiivasta, mulla ei ole koskaan ollut hiivaa vaikken muita käytäkkään kuin stringejä.Alkuperäinen kirjoittaja Stringeillä aina;28318711:Itse käytän stringejä siksi, että ne on mukavat. Kun alushousut kuitenkin menee persvakoon, niin parempi että siellä vaossa on vähemmän kangasta kuin hirveä mytty. Riippuu varmaan pakaroiden muodosta miten helposti alkkarit sinne vakoon kerääntyy, kun tuntuu että toisilla ei tätä vaivaa ole ja toisilla sinne menee kaikki.
Sitä valkovuotoa tuskin tulisi niin paljoa jos ei hautoisi värkkiään nillä pikkuhousunsuojillaMiten se suoja hautoo kun sitä vaihdetaan? No, tiedän kyllä että sellaiset ei ymmärrä, joilla alapää on suht kuiva useimmiten. Se kun on semmoinen ominaisuus mihin ihminen ei oikein voi vaikuttaa.
No noinhan sitä sanotaan. Se pitää paikkansa silloin, jos se runsas valkovuoto johtuu jostain tulehduksesta. Mutta joillain se vain on muuten runsaampaa, eikä siihen ole mitään konstia millä se vähenee.Sitä valkovuotoa tuskin tulisi niin paljoa jos ei hautoisi värkkiään nillä pikkuhousunsuojilla
Ihan vapaasti. Mutta niissä kannattaa käyttää pikkuhousunsuojia.
Kaikki pikkarit alkaa haista, jos niitä ei vaihda tarpeeksi usein. Pikkarien tarkoitus on estää päällimmäisiä housuja haisemasta.Mutta siis kun jos noi stringit on kosteat ja menee pepun väliin niin ne on epämukavat ja hiertää ja ehkä alkaa myös haista.
Pikkarien materiaalia kannattaa katsoa. Minusta päivittäin käytettävät pikkarit kannattaisi olla puuvillaa.Ei se kyllä mitenkään mihinkään hiivaan vaikuta. Ihme uskomus.