antaisitko kuvata oman synnytyksen?

ei kukaan kysynyt
Olisin bvoinut vaikka antaa, ihan hillityt, huutamattomat synnytykset luomusti. Kupus leikattu kun meni ennenaikojaan vedet eikä alkanut syntyä ja kuume jo nousi.
 
Se vähän riippuisi siitä, miten se synnytys menee ja sitähän ei etukäteen tiedä :/ Mulla on kokemusta tasan yhdestä synnytyksestä ja se on vähän siinä ja siinä voisiko sitä kenellekään ikinä näyttää tai edes itse katsoa. Mä en siis usko, että kukaan haluaa nähdä mua puuskuttamassa ja kiroilemassa ja hoitajaa leikkelemässä välilihaa, en edes minä itse. Ei siis kuvattu.
 
mimmu
Multa kysyttiin kun odotin esikoista, et suostuisinko et synnytys kuvattaisiin sairaalan synnytysosaston uuteen esittelyvideoon. Onneksi en suostunut!!! Herranen aika, sitä esitettäisiin monen kymmenen kunnan perhevalmennus tunneilla. :D Oisin kyllä saanut 100 euron lahjakortin lastentarvikeliikkeeseen :)
 
aa
En antaisi todellakaan kenenkään kuvata, enkä haluaisi todellakaan että kys. tapahtumaa on todistamassa montaa henkilöä. Kuolen sinne ahdistukseen.. en varmaan IKINÄ selviä synnytyksestä hengissä
 
Kohtapian
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolla toisessa ketjussa jo vastailinkin, että minun synnytykseni on kuvattu kokonaan videolle, ja näytetty koko kansalle. :)
Ja mä vastasin samassa ketjussa, että mun synnytys tullaan kuvaamaan ja näyttämään. Tai enhän mä tiedä paljonko siitä sitten näytetään.

Vähän alkoi jännittämään, että minkälaista tekstiä sitä sitten saa ittestään täältäkin lukea.. Millaista palautetta sä oot saanu?
 

Yhteistyössä