antaisitko kuvata oman synnytyksen?

Ei sitten niin kukaan olisi kuvannu mun synnytyksiä.Kameralla kyllä ja nekin kuvakulmat tarkasti valiten.Mutta aikanaan tuli yhden opiskelukaverin synnytyskuvat kyllä aikamoisena yllätyksenä koko luokalle..mitään ei peitelty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
no en todellakaan, potkaisin jo kätilöopiskelijankin ulos salista.
mäkään en tod halua mitään hemmetin opiskelijoita sun muita sinne kyyläämään
mulla oli opiskelia hoitamassa koko synnytyksen, kätilö katsoi vierestä ja oikein mallikkaasti meni. Sai mun ensimmäisen lapsen aiheuttaman synnytyspelonkin häviämään.
 
Antaisin. Ja harmittaa näin jälkeen päin miksi ei kuvattu.
Ja ihan omaan käyttöön. Eli varmasti kerran-kaksi katsottavaksi. Ja olisi mies
saanut kuvata. En sitä miestä olisi siellä yläpäässä tarvinnut, kun istuin vain vieressä.
Mies kyllä pariin otteeseen kurkkasi että joskos se vauva sieltä tulee :)
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
haluaisin että nyt tuleva synnytys kuvattaisiin, ihan vaan sen takia että haluaisin sen itse nähdä... En tiedä saako Tampereella kuvata???
Eikös ne Taysissa just etsi jotain, joka antais kuvata uuden videon valmennuskäyttöön..? :)
jaa tuota en tiennytkään. Mutta saakohan siellä sitten vaikka oma mies kuvata omaan käyttöön...
 
:)
koko kansan nähtäväksi...

En, en ollut tuo Subin synnyttäjä. :)

Tästä on muutama vuosi aikaa. :)
Synnytys kuvattiin siten, että siinä näkyi kyllä ihan kaikki. Video tehtiin opetustarkoitukseen.

Synnytykseni oli TODELLA helppo ja ihme kyllä kivuton. Sellainen on jokaisen mukava katsoa; nopea, ei hikoilua, kevyttä jutustelua supistusten välissä, helpot supistukset, ei tarvittu kivunlievitystä, alle minuutin ponnistusvaihe ja yhdellä työnnöllä lapsi syntyi, ilman epparia ja repeämiä. Heti synnytyksen jälkeen olo oli kuin ei olisi koskaan synnyttänytkään. Kaikki meni kuin sadussa. Helpompaa ei siis voisi varmaankaan olla!?!

Tämä olisi aivan sattumaa, kyseessä oli siis esikoiseni synnytys, joten minulla ei ollut haujaukaan, miltä synnytys voisi tuntua, miten itse käyttäydyn ja koen sen jne. kun lupauduin kuvaukseen. Tosin eihän sitä oltaisi käytetty, jos en olisi halunnut.

Mukava muisto synnytyksestä, kun se on kokonaan kuvattu kaikessa kauneudessaan.

Toisen lapsen synnytys oli yhtä helppo, mutta sen mies kuvasi vain kotikameralla. :)
 
:)
Olen saanut vain positiivista palautetta videosta.
Kaikki tutut ja tuntemattomat ovat tykänneet siitä, ja on siitä pätkiä näytetty tv:ssäkin koko kansalle jne.
Itse olen siitä hyvin ylpeä. :)

Suosittelen siis kokemusta.
 

Yhteistyössä