Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis anteeks nyt mut sä siis ihan suunnittelit tällasen tässä vaiheessa?Alkuperäinen kirjoittaja ätix2;25127273:meillä pian vuoden vanha lapsi ja itse ajattelin hälle jouluaattona antaa yhden suklaan palan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25127009:mulla kun ei ole pipo tiukalla ja ymmärrän, että ei se lapsi siitä pilalle mene. niin sais syödä
Mitä tiukkapipoista siinä on, jos ei omalle lapselleen antaisi? Tässähän kuitenkin kysytään mielipidettä. Jokaisella on omansa.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;25130587:En ihan oikeasti tajua teitä tiukkapipoja,on kyse jostain vaivaisesta suklaakalenterista:O
Ei ole todellista.Ei niin ja perusperiaattenahan tuo on aika hölmö että miksi antaisin mutta kun itse olen jotenkin niin harras jouluihminen ja kun kaksi isompaa lastakin saa herkutella niin jotenkin ajattelin että jos pieninkin sais suun makeaksi. MIkä siis on loppupeleissä aika tyhmää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jookyllä;25129970:Antaisin kun olen pienemmälekkin antanut suklaata ja karkkia. Miksi ei voisi antaa? Kyllä se lapsi tajuaa sen makean ja suolaisen eron ja tajuaa myös että isommat syö jotain hyvää, mutta ei sitä että miksi hän ei sitä saa.