anoppini kaappasi vauvani vaunuineen!!

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
huolestunut
pääsin vihdoin koneelle purkaan tunteitani!!!!!!
Elikkäs tänään, nukutin tavalliseen tapaani vauvamme ulos vaunuihin unille, jossa hän yleensä nukkuu 2-3tuntia. Appivanhempani asuvat n.300m päässä meistä. Me asumme rivitalossa ja he omakotitalossa melkein naapurissa. Heillä on koira, jota anoppini oli kusettamassa. Tästä meijän ohi menee semmoinen "polku", jota hän usein kiertää päivisin koiransa kanssa. PÄÄTTI SITTEN VITSINÄ VIEDÄ VAUVAN JA VAUNUT HEIDÄN PIHAANSA!!!!!!!! Vauvamme on 8kk ja jokaikinen kerta kun on ulkona nukkunut, on saanut olla rauhassa ja heti kun on herännyt, olen hänet pois hakenut. Ei olla itkuhälyttimiä tarvittu. Vaistoan sen jotenkin, kun poju herää. Ja kyllä hän älähtääkin sieltä sitten. Mutta tänään, kun kävin tavalliseen tapaani tarkistamassa pojua, vaunut olivat kadonneet!!! SYDÄN POMPPASI VARMAAN KUUHUN ASTI!!! Ette usko kuinka pelästyin! Lähdin heti etsimään pihapiiristä ja huusin apua niin, että naapurit tulivat hätiin. Tästä seurasi kyynelten vuodatus ja paniikki. Olin ihan shokissa.
Asia selvisi niin, että yksi naapureista kävi juurikin appivanhempieni luona kertomassa mitä on tapahtunut ja kysymässä onko jotain/mitään näkynyt ja huomasi vaunut siellä pihassa! Ja meidän poika oli siellä hereillä mummun kanssa sisällä talossa!!!! Naapuri nappas pojan mukaan ja toi minulle. En koko iltana laskenut poikaa sylistäni tai silmistäni. Tuskin ikinä enää pystyn jättämään yksin, varsinkaan nukkumaan ulos. En halua olla enää tekemisissä tämän lapsen kaapparin kanssa, en vain tiedä mitä tekisin tai sanoisin? Teenkö rikosilmoituksen??!! Pojalla ei siis ole mitään hätää. Ihan tietämätön kaikesta. Ja ajatelkaa, ihan HUVIKSEEN VITSILLÄ otti pojan mukaansa!!! VITSI????!!!?? MITEN MUA EI NAURATA??????????
Mieheni on aivan pöyristynyt, ehkä jopa vihaisempi kuin minä! Samoin appiukko, joka ei ollut siis kotona päivällä, vaan töissä.
:kieh
 
vieras
Anoppi varmasti halusi osoittaa, kuinka helposti joku voi pölliä itkuhälytintä ilman pihassa maleksivat vaunut. And she proved her point. Parempi kai, että anoppi pölli ne ennenkuin joku vieras?

Mutta olisin minäkin suuttunut. Kaikesta huolimatta.

 
huolestunut
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
No tuo oli kyllä todella typerä teko anopilta MUTTA että rikosilmoitus? ;D älä nyt viitsi, haloo! Nyt puhumaan se asia halki!!!
No jos se olisi ollut joku muu kuin anoppi, vaikka joku deeku. Tekisisitkö rikosilmoituksen??!
 
No huumorinsa kullaki, mut tais mennä vähä lapasesta anopin tekeleellä ny.. Tossa ei ole mitään vitsiä, jos tollasen tilan sulle aiheutti :eek: Voisitko yrittää puhua anopille ihan vakavasti asiasta ja kertoa järkytykses.. ei ny anoppi-parka kyl tainnu yhtää tajuta mitä teosta vois seurata.. :/
 
vieras
Minä puolestani ihmettelen, miten olet päästänyt tällaista tapahtumaan. Hyvä ihme, kuvitteletko että Suomi on jokin onnela, jossa ei koskaan tapahdu mitään pahaa, tai jos tapahtuu, niin se tapahtuu jollekin toiselle kuin sinulle. Ehkäpä anoppisikin halusi opettaa sinulle jotain. Itse en ikinä jättäisi edes omalle rauhalliselle pihalle vaunuja niin, että joku voisi ne viedä.
 
vieras
Älä tee anopistasi rikosilmoitusta. Se on jo vähän sairas ajatus. Hän on kuitenkin miehesi äiti, iäkäs ihminen, jonka harkintakyky petti. Mitä luulet, että lapsesi ajattelisi myöhemmin sinusta ja perheestään, jos kuulisi teidän ottaneen ihan poliisiin asti yhteyttä kun mummi mielenhärössä vei vaunut kotiinsa omine lupineen...
 
vieras (myös)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä puolestani ihmettelen, miten olet päästänyt tällaista tapahtumaan. Hyvä ihme, kuvitteletko että Suomi on jokin onnela, jossa ei koskaan tapahdu mitään pahaa, tai jos tapahtuu, niin se tapahtuu jollekin toiselle kuin sinulle. Ehkäpä anoppisikin halusi opettaa sinulle jotain. Itse en ikinä jättäisi edes omalle rauhalliselle pihalle vaunuja niin, että joku voisi ne viedä.
Peesi. Edelleen, ne itkuhälyttimet on keksitty.
 

Yhteistyössä