anoppia ei kiinnosta..surullista.

• Viestiketjun aloittaja anopin vihaama
  • Ensimmäinen viesti
anopin vihaama
hääkuvamme annoimme hänelle ja kun seuraavan kerran tuli käymään niin sanoi että hän olisi kylläkin tahtonut sellasen kuvan jossa on lapsetkin.
mun mielestä mieheni ja mun hääpäivä oli mieheni ja minun päiväni..ei lasten.
anoppi ei onnitellut minua hääpäivänämme..poikaansa taputti olalle ja sanoi onnea.

nyt ostimme talon ja ei ole anoppi soitellut,korttia laitellut tai käynyt kylässä ja onnitellut.

kait se elämä luistaa ilman anoppiakin vaikka kuinka tahtoisimmekin hänen kuuluvan elämäämme ja ystäväpiiriimme..mutta jos anoppia ei kiinnosta niin ei sitte!

Kiiski
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 00:23 anopin vihaama kirjoitti:
hääkuvamme annoimme hänelle ja kun seuraavan kerran tuli käymään niin sanoi että hän olisi kylläkin tahtonut sellasen kuvan jossa on lapsetkin.
mun mielestä mieheni ja mun hääpäivä oli mieheni ja minun päiväni..ei lasten.
anoppi ei onnitellut minua hääpäivänämme..poikaansa taputti olalle ja sanoi onnea.

nyt ostimme talon ja ei ole anoppi soitellut,korttia laitellut tai käynyt kylässä ja onnitellut.

kait se elämä luistaa ilman anoppiakin vaikka kuinka tahtoisimmekin hänen kuuluvan elämäämme ja ystäväpiiriimme..mutta jos anoppia ei kiinnosta niin ei sitte!
Ole onnellinen, että edes lapsesi on anopin mielessä. Meidän tilanne on se, että anoppi haluaa "olla jälleen nuori" ja mennä viipottaa, eikä lastamme juuri muista. Pakolliset näkemiset se on käynyt lasta katsomassa; nimen julkaisutilaisuus, 1-vuotissynttärit ja eipä juuri muuta. Oli vaan vedonnut pojallensa, kun tämä vähän antoi kuulla asiasta, että "ettehän tekään käy kylässä". Niin... :( Harmittaa pirusti lapsen puolesta, ei tunne isovanhempiaan... Se on todella sääli.

Nainen
Ole onnellinen että anoppiasi ei kiinosta! Asia voisi nimittäin olla toisinkin päin, niinkuin itsellä. Minä en saa tehdä mitään, ettei anoppi puutu asioihin. Se tulee kotiimme ja sisustaa mieleisekseen ja tekee kaikkea mahdollista. Ja lähtiessä vielä haukkuu minut. Vaihdetaan anoppia, niin osaat arvostaa nykyistäsi =) :hug: sinulle!

Mä olen samaa mieltä että hääpäivä on nimenomaan HÄÄPARIN kahdenkeskinen päivä, eikä koko perheen. Ymmärrän siis täysin että hääkuvassa olette TE eikä PERHE. Mua itseasiassa ärsyttää sellaiset kiitoskortit jos koko PERHE on siinä..
Siteeraan edellistä kirjoittajaa, että voisi se olla niinkin että anopin kanssa voi olla ikävääkin, niinkuin minulla...

Yhteistyössä