Mut ap tietää takuulla jo ainakin sen, millainen anoppi siitä ei tule.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sustakin tulee vielä joskus anoppi.
Ai niin, täydet sympatiat ap!
Mut ap tietää takuulla jo ainakin sen, millainen anoppi siitä ei tule.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sustakin tulee vielä joskus anoppi.
Se on ihan itsestä kiinni millainen anoppi aikoo olla.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sustakin tulee vielä joskus anoppi.
EI ASU!!!! Jos siis asuu Turkissa. Turkki on samaa mannerta (Euraasia). Sekoitat maanosiin!!Mun anoppi asuu toisella mantereella
Ei edelleenkään kiinnosta , yritä kestää.EI ASU!!!! Jos siis asuu Turkissa. Turkki on samaa mannerta (Euraasia). Sekoitat maanosiin!!
Mä olen ennenkin sulle tästä nillittänyt, et sitten voinut uskoa! Googleta hyvä ihminen!
Myöntäisit edes kuin nainen, että olet väärässä. PELLE!!!!!!!! Lällällällälliaruu, Turkki ei oo eri mantereella..Ei edelleenkään kiinnosta , yritä kestää.
tapansa mukaan, asiassa kuin asiassa, anatolia hieman muuntelee totuutta. koita kestää. kaikki pitää näyttää hänelle hyvältä ja onhan se nyt kuule hienompaa jos se anoppi on eri mantereella.Myöntäisit edes kuin nainen, että olet väärässä. PELLE!!!!!!!! Lällällällälliaruu, Turkki ei oo eri mantereella..
Juu, se kuulostaa hyvältä . Anoppi on eri mantereella ja monentuhannen mailin päässä, niin mä ruukaan sanoa. Eli kaukana on. Hyvät välit, kirjaimellisesti.tapansa mukaan, asiassa kuin asiassa, anatolia hieman muuntelee totuutta. koita kestää. kaikki pitää näyttää hänelle hyvältä ja onhan se nyt kuule hienompaa jos se anoppi on eri mantereella.
Et oo. Mustakin tuntui lievästi sanoen kummalta, ettei kaverisynttäreitä ollut tulossa. Itse oisin ainakin ollut lapsena enemmän kuin pettynyt, jos ei synttärijuhlia olisi tullut. Okei, anopin olisi pitänyt kertoa asiasta, mutta varmasti on lapselle kivempi kuitenkin, että ne juhlat tulee. Vai mikä olisi ollut se ap:n oma suunnitelma synttärien suhteen? Kaverisynttärit kun ton ikäisille kuitenkin on aika tärkeä juttu.Olenko mä ainoa jonka mielestä on vähän penaalista että lapselta oli jäämässä kaverikutsut kokonaan väliin? Ja mikä massahysterian syy se nyt on, että anoppi haluaa järjestellä lapsenlapselleen juttuja. Mikä hitin skaba se nyt on? Jos oma anoppini haluaisi järjestää lapselle toisetkin syntymäpäiväjuhlat niin siitä vain, tod. näk. vaan naurattaisi mummin ylikehittynyt lellimislihas. Eri asia tietysti jos siihen liittyisi mun panettelua tyyliin "kun ei äitis..."
NIINPÄ, ärsyttää nämä nuorten kommentit. Mutta he huomaavat sitten aikanaan.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sustakin tulee vielä joskus anoppi.
Kyl mä mielummin kestitsen ja kestän lapsien kaverit erikseen täällä, kun samaan aikaan sukulaisten yms kanssaAlkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;27193347:Siis mitä eroa on kaverisynttäreilla ja synttäreillä?
Missäköhän luki, että se anoppi on just kavereille juhlia järjestämässä?Et oo. Mustakin tuntui lievästi sanoen kummalta, ettei kaverisynttäreitä ollut tulossa. Itse oisin ainakin ollut lapsena enemmän kuin pettynyt, jos ei synttärijuhlia olisi tullut. Okei, anopin olisi pitänyt kertoa asiasta, mutta varmasti on lapselle kivempi kuitenkin, että ne juhlat tulee. Vai mikä olisi ollut se ap:n oma suunnitelma synttärien suhteen? Kaverisynttärit kun ton ikäisille kuitenkin on aika tärkeä juttu.
Kaverisynttäreillä on ainoastaan kavereita, ei aikuisia vieraana. Tavallisilla synttäreillä voi olla vieraana ketä vaan.Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;27193347:Siis mitä eroa on kaverisynttäreilla ja synttäreillä?