anoppi osti turvaistuimen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vappunaamari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vappunaamari

Jäsen
16.07.2009
157
0
16
huoh. ehkä olen pinnallinen,mutta tää häirittee. lapsi kohta ei mahdu turvakaukaloon ja uus aateltiin hankkia.siis minä ja mun mies.. anoppi vaa sit oli jjoltai sukulaiselta ostanu. kyllähän se sano siitä miehelleni, ku sitä oli menossa ostamaan,mutta sillon olin niin väsynyt että en oikeen mistään mitää älynnyt. kumminkin nuo on just sellasia mitkä ite haluaisin valita,ku oon aika nirso :) niin se oli semmonen mistä en yhtään tykänny. en väriltä enkä muodolta. Se oli jotenkin niin semmonen suora. vai onko ne sitte aina niin suoria? :D Kahella lapsella ollu niin kaipa se joku 3-5 v vanha on. Kuhan lapsi osaa istua niin sen siihen laitetaan vasta...tekis mieli vaan lykätä ja lykätä sitä ja ostaa uus,hieno ja turvallisempi. Tai en nyt niin tiiä kuinka turvallinen se on,mutta ei siltä näytä. :D Luultavasti ny kuulen vaan valituksia kun valitan asiasta,mutta mitä voisin keksiä että sitä ei tarvisi käyttää.. :ashamed:

mulla on edessä esikoiselleni turvakaukalon hankinta..jos joku toisi käytetyn ni kertoisin suoraan että olisi valitettavasti ensin kysynyt meidän mielipidettä sillä minusta käytetty on turvallisuusriski..mistä tiän ettei joku ole niin rahanahne että myisi vaik olisi pilalla jotenkin???
joten meille ainakin vain uusi, ja mulle mieleinen.

No itse en ikinä ostaisi käytettynä turvaistuinta ja turvallisuus on mielestäni ehdottomasti tärkeintä turvaistuimen valinnassa.
Sinuna vain ostaisin uuden. Ja olisin vihainen anopille kun noin omavaltaisesti toimi niin tärkeässä asiassa.

En mäkään sitä varmaan käyttäisi. Ensin selvittäisin merkin ja mallin sekä iän ja jos en olisi vakuuttunut, menisin ostamaan uuden. Noista käytetyistä ei ikinä myöskään oikein varmuudelle tiedä, miten on pudetty ja onko ollut esim. kolarissa. Tässä taisi kyllä olla onneksi joltain tutulta ostettu, mutta tuliko anoppi niitä selvittäneeksi...

http://www.mikko.fi/announcements/details.action?announcementId=938056&isHighlightList=false

oiskohan ollu joku tuon tyylinen, mutta vähä eri värinen ja jotain erilaista oli. vielä varmaan vanhempi malli? en tiedä. en muista edes kunnolla,ku koko istuin ei oo täällä :x

mieski vaan nauraa mulle.. oon muka liian tyly. sano vaan että miks ne ois niitä turvaistuimia sillo tehny jos ne ei oo turvallisia.. :ashamed: sanoin, että kyllä ne siinä muutamassa vuodessa on paljon kehittynyt,mutta hänestä kuulema se istumaasento vaa on eri muuten ihan samanlaisia? just..ää ärsyttää ku ei ymmärrä. kyllähän saatan vähän pinnallinenki olla mutta kyllä mä sitä turvaistuimen vanhuutta ja turvallisuutta enemmän mietin. ei vaan usko tuo... :kieh:

sun anoppi sentään osti ehjän. mun äiti osti 80euroa maksaneen kirpputorilta ja ei tajunnut katsoa edes kankaiden alle ja mä sit sen tsekkasin ja stroksit muruna siellä. että sellanen ostos.

palauta se anopille ja esitä siirappisesti, että mummolassakin täytyy olla hyvä istuin. sitten ostat just sellaisen itsellesi kuin haluat. (mummola-autoiluthan ovat aika vähäistä, loppujen lopuksi)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Alkuperäinen kirjoittaja :
itse olen ainakin myynyt kolaroidun istuimen eteenpäin ja en usko et oon ollut ainoa

Eikö sulla ole ollenkaan omatuntoa...? :o

eipä taida olla

Aivotkin taitaa puuttua...

nää häiriköt on finninaamasia poikia aamiasmuro-palstalta. tehtäiskö niin ettei kommentoida näitä enää. jospa kyllästyvät.

onko teillä kahta autoa että vois "kakkosistuimeksi" laittaa. Mä oon kans aika nirso istuinten suhteen ja kyllä niitten uusia pitää olla. Mä kyllä jättäisin käyttämättä ja tuohon saat kuitenkin kunnon perustelut että miksi ei kelpaa. Istuimissakin kun on aika paljon eroja!

Yhteistyössä