Anoppi, oi tuo ihana anoppi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie vaan.

Vieras
Tuli sitten vihdoin käymään tuo anoppi, lasta on viimeksi nähnyt 4kk sitten, toi mukanaan liian pieniä vaatteita(kysyi kokoa silloin 4kk sitten...), kengät, koska meidän 1v. taapero ei vielä osaa kävellä, niin johtuu kuulemma kenkien puutteesta. Ja kengätkin tietty liian pienet. On kuulemma lihava vauva kun ei yksivuotiaana mene 74cm vaatteet. Juu......

Meillä ei suvussa ole kukaan, ei miehenkään puolelta, kävellyt yksivuotiaana, mutta eikös siitä sitten tehty vierailun suurin numero, että kyllähän lapsen nyt pitää 1v kävellä. Juu, mieheni veli käveli vasta kaksivuotiaana...

Miksi pitää tulla käymään jos sitten vaan arvostellaan? Ja ei, en ollut kermakakkuakaan tehnyt. Kun en tykkää. Eikä tykkää muuten meiskään, kun on kuulemma lapsuudessaan sitä liikaa vetänyt. No, onneks saadaan taas olla puoli vuotta rauhassa.

Anteeksi avautuminen, tuli vaan niin paha mieli. Ja muakin sanoi lihavaksi. Sori, olen 23vkolla raskaana. Ja painoa plus 0kg, masu vaan tuossa edessä. :(

Meillä tyttö oppi 1v 4kk kävelee ja hyvin viellä ehti. Ihme kiire nykyään oppia kaikkea. Aina pitää arvostella ja vertailla. Meillä syynä oli kummitädin mukaan se kun oltiin ostettu taaperokärry. Kuulemma haittaa kävelemään oppimista.
Juu ja mun anoppi on ihan hirvee aina välillä kun on sillä tuulella. Jaksamista sulle ei oo helppoo olla äiti ja miniä.

esikoista kun odotin, ni kerrottiin vauvasta vasta puolessa välissä raskautta, rakenneultran jälkeen. Anoppi siihen että "ootko varma ettet oo vaan lihonu?" Tota juuuu....?! Ja myös aina kantaa sinisiä vaatteita meille, esikko siis tyttö, ja huokailee että ai että nää näyttäis pojalla hyvältä........ Sori kun en osannutkaan tehdä poikaa. Kyseessä tosiaan eka lapsenlapsi.

Kuulostaa ihan mun kaverin äidiltä, silläkin joku ihme pakkomielle lihomiseen ja laihuuteen.. No mut eipä munkaan anoppi ole vielä ostanut yhtään sopivan kokoista vaatetta, kuin vaan liian pieniä, mut johtuu siit etei edes kysy kokoa, kun itse kyllä tietää... Mut nooh meneepähän seuraavalle käyttöön sitten aikanaan..

Yhteistyössä