Anoppi odottaa anteeksipyyntöä minulta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et pyydä anteeksi!

jos välttis haluat jotain pahoitella, soita anopille ja pahoittele ja pyydä anteeksi sitä, että olivat niin typeriä etteivät tajunneet poistua.

No jos sinä ihan ystävällisesti totesit meneväsi nukkumaan jne. niin mitä ihmettä pitäisi pyytää anteeksi.

Ja jos miestäsi ei haitannut, että vanhampansa ovat teillä myöhään, niin en näe mitään syytä heidänkään pyydellä anteeksi.

[QUOTE="vvv";29434186]No jos sinä ihan ystävällisesti totesit meneväsi nukkumaan jne. niin mitä ihmettä pitäisi pyytää anteeksi.

Ja jos miestäsi ei haitannut, että vanhampansa ovat teillä myöhään, niin en näe mitään syytä heidänkään pyydellä anteeksi.[/QUOTE]

Niinpä. Mutta oletko koskaan tullut ajatelleksi, että tällä palstalla kuullaan aina vain miniän näkemys tilanteesta. Sitten hämmästellään että ooooh miten voi noin tapahtua! Tosiasiassa se on vain yhden osapuolen näkemys ja jos kuultaisiin myös toisen osapuolen näkemys, niin se voisi kertoa täysin toisenlaisen totuuden.

Niinpä. Mutta oletko koskaan tullut ajatelleksi, että tällä palstalla kuullaan aina vain miniän näkemys tilanteesta. Sitten hämmästellään että ooooh miten voi noin tapahtua! Tosiasiassa se on vain yhden osapuolen näkemys ja jos kuultaisiin myös toisen osapuolen näkemys, niin se voisi kertoa täysin toisenlaisen totuuden.

Eipä siihen kovin montaa totuutta mahdu, jos lapset menee aamulla kouluun ja äidillä on herätys klo 5 aamulla.

Mitä sellaisia faktoja siinä voisi olla, jotka vaikuttaisi siihen, ettei ap saa nukkua tarpeeksi jos ei mene aikaisin nukkumaan illalla koska herää klo 5?

Sitä ei ap meille palaa kertomaan.

Mutta minulla on sen verran elämänkokemusta, että tämä on niin tuttu juttu. Kukin kertoo vain oman näkemyksensä asioista.

Ajattele nyt järjellä. Miten monta mieltä järkyttävää ja sydäntäraastavaa tarinaa palstalla on kuultu anopeista.

Itse olemme aika piankin anoppeja, ainakin ne meistä, joiden lapset ovat jo teinejä. Muutummeko hirviöiksi?

Sitä ei ap meille palaa kertomaan.

Mutta minulla on sen verran elämänkokemusta, että tämä on niin tuttu juttu. Kukin kertoo vain oman näkemyksensä asioista.

Ajattele nyt järjellä. Miten monta mieltä järkyttävää ja sydäntäraastavaa tarinaa palstalla on kuultu anopeista.

Itse olemme aika piankin anoppeja, ainakin ne meistä, joiden lapset ovat jo teinejä. Muutummeko hirviöiksi?

No minä en ainakaan aio muuttua, mutta moni muuttuu ja sellaiset ihmiset eivät ole olleet mukavia aiemminkaan.

Mun miehellä vuorotyö ja aamuvuoropäivinä sillä on herätys 3.45 (kun on vähän matkaa työpaikalle). Se menee sillon aina 20 maissa jo nukkumaan edellisenä iltana ja joskus meillä ollu jotain vieraita siihen aikaan, mutta ei nyt ole edes tullu kellekkään mieleen pahottaa mieltänsä. Mies vain sanonu aina, että joutuu lähteä nukkumaan kun aikanen herätys. Eikä siinä sen kummempaa. Joskus itteä tietysti harmittaa ne illat, mutta en minä eikä kukaan muukaan siitä loukkaannu!

Minun ex-anoppini oli aivan ihana, sydämellinen ihminen. Nykyinen anoppini on manipuloiva ja pikkusieluinen. Oma äitini on mieheni mukaan aivan ihana, kultainen ja kunnioittava anoppi.

Anopeissa ja miniöissä on sekä hyviä että ikävämpiä tyyppejä. Tuskin ne siitä juuri muuttuvat anoppiutuessaan tai miniöityessään -eikä ikävästä ihmisestä tule mukavaa. Näinhän se menee.

Ap, en pyytäisi anteeksi. Jos sinulla on viideltä herätys ja lapsilla kouluaamu, sinulla on todellakin oikeus mennä nukkumaan kodissasi kun haluat. Itse olen sanonut ystävällisesti ihan jo lapsen iltapala-aikaan, että "kiitos kun kävitte, mutta nyt x alkaa iltapalalle ja menee sen jälkeen nukkumaan". Ovat aina tajunneet siitä lähteä.

"Pahoittelen, jos nukkumaanmenomme aiheutti teille pahan mielen. Minulla oli aikainen herätys ja tarvitsen väh. 7h unta, jotta jaksan töissä. Mukava kuitenkin kun kävitte ja kiitos kivasta lahjasta. " Olisin sovitteleva, mutta en juuri hakeutuisi ko. ihmisten seuraan. Anteeksi pyydetään vaan jos ollaan tehty tahalleen jotain pahaa. Aika typerä anoppi, mutta lasten takia mielestäni pakko tulla toimeen.

Olipas ajattelematon anoppi. Itse yritän suoria synttäreiltä kohtuullisen kahden, korkeintaan 3 tunnin jälkeen, ellei tarvita apua jälkisiivouksessa. Pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää, että arki-iltoina on mentävä ajoissa nukkumaan. Outoa loukkaantua moisesta.

Yhteistyössä