ANOPPI/LANKO avautuminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kkookoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kkookoo

Vieras
Eli, jälleen avaudun anopista ja langosta...

Minun anoppini ja lankoni(miehenisoveli) ovat "täydellisiä" ihmisiä, omasta mielestään.

Lanko esittää täydellistä perheensä kera, minä ja mieheni olemme huomanneet tämän "kulissin takaisen" elämän. Esim. elävät oikeasti melko likaisesti, lapset syövät purkkiruokaa, riitelevät merkittävästi ym.

Myös anoppi esittää täydellistä ja ymmärtäväistä anoppia, mutta todellisuus on täysin toinen. Tälle langon vaimolle esittää ihanaa ym. ja sitten taas haukkuu tämän minulle ihan täysin. En tiedä onko myös toisinpäin, mutta minua ei "NUOLESKELE" samalla tavalla.

Anoppi haukkui minut ja mieheni lapselliseksi sen takia, koska olimme kerran juhlimassa ystävän syntymäpäivää, he sitten lupautuivat vahtimaan lastamme, joka ei sitten illalla/yöllä rauhoittunutkaan (ihmekös, kun siellä oli käynnissä perus lauantai huuto anopin + muiden välillä) niin anoppi päätti soittaa meidät takaisin, kun ei kuulemma pärjännyt. kaikenlisäksi miehen sisko (täysi-ikäinen) oli selvinpäin, muttei voinut hakea meitä, joten jouduimme soittamaan taksin ja mennä hoitamaan lastamme humalassa, josta olen ikuisesti katkera anopille.
Minun mieheni tuon jälkeen päästi anopille ärräpäitä, niinpä olimme lapsellisia.

JOS langon lapsesta on kyse, ettei häntä saada rauhoittumaan, ei kuitenkaan soiteta heitä kotiin.

Lanko ja hänen vaimonsa ovat kumpikin vuoroviikonloppuina juhlimassa, vaimo yleensä laivalla tms. Eli ei heillä taida kovin hyvin mennä. Vaimolla on vähän huono tausta, joten ei osaa tehdä ruokaa tms. Anopin mielestä vaimo hankkiutui raskaaksi sen takia että saisi elättäjän. Ja lanko taas sen takia että pikkuveli sai lapsen aikaisemmin.

Minun mielestäni langon vaimo on todella miellyttävä ja mukava ihminen, vaikka koko miehen perhe häntä haukkuukin. Tosin en tiedä onko kaikki vain esitystä tm.

Huoh. Tuskin tuosta sai mitään selvää, mutta ainakin oma olo helpottui. Paljon on vielä asioita kertomatta, mutta ei viitsi romaania tässä kirjoittaa.. :)

Niin mutta tulee vain mieleen että mitä minusta siellä puhutaan, kun toisestakin puhutaan niin rumasti säästelemättä... En voi ymmärtää että aikuinen ihminen on vielä lapsen tasolla.

Mitäpä tähän sanoisi, juntteja puolin jos toisin ei käytöstapoja omaavia ja viinaan meneviäkin taidatte olla.
-Neuvoni-

Muuttakaa näistä rakkaista sukulaisista kauemmas niin ei tarvitse junttiutua heidän mukanaan :D

No itseasiassa, juntteja ollaan kaikki, muttei se tee minusta ja miehestäni viinaan meneviä jos juhlimme kerran jouluna ja juhannuksena. Tai anopista ja apista sen enempää.

exän porukat ja ex oli juuri tuollaista kastia, huutamalla toisten puheiden päälle heillä kommunikoitiin. Jos erehdyit siihen sanomaan että anteeksi poistun ulos puhumaan saadakseni puhua puheluni rauhassa ilman väliinhuutajia se sai suuremman sodan vain aikaiseksi.
Luojan kiitos on ex ja exän suku :D siellä saa nyt juntit huudella keskenään toisilleen.
Nytkyisellä on sentään käytöstapojakin :)
Samoin nämä ex juntit jos heitä ei kutsuttu johonkin juhliin ja sattui niin että minun puolen suku kutsuttiin (pieni kylä) niin minuthan nämä juntit haukkui kuinka minun kuuluisi heillekin hankkia kutsu kun minunkin sukuni sienneon kutsuttu.
Nämä myös osasi mennä kuokkimaan ja nämä teki kaikille selväksi että he on nyt paikalla.

Yhteistyössä