Tekisi mieli käräyttää anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aasa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksiköhän anoppi on fb-kaverisi? Todennäköisin vaihtoehto tuossa tilanteessa olisi se että ruksaisin anopin pois ystävistäni, toinen vaihtoehto jonka tosin uskoisin johtavan samaan kuin ensimmäisen olisi se että kommentoisin "jaa... ei me ainakaan olla lasten kanssa tänäkään vuonna tulossa, kuinkas paljon anopilla niitä pikku kultia on muita".

* Joko kommentoit ko. viestiin niinkuin ehdotettu, tai sitten tosiaan postaat jouluna sen "terveiset täältä xxx:stä" sen seinälle.

* Muihinkin valheellisuuksiin alat kommentoida korjaukset, vaikka yökyläilyihin "Päiväseltäänhän me vain käytiin, mutta kiitos kivasta vierailusta" tms.

* Jatkossa lähetät kuvia vain paperiversioina. Tuskin jaksaa skannata, ja jos jaksaa, niin tyhmempikin älyää että eivät ole anopin itse ottamia eli ei ainakaan kovin tuoreita.

Älkää turhaan pönkittäkö anopin valheita. Hän käyttäytyy noin tasan niin pitkään kuin voi, eli kuin te sen mahdollistatte.

Jos olet aikuinen niin annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mä en tosiaan tajua mitä sillä voittaisi että käräyttäisi tuon ihmisen ja nolaisi hänet. Kahdenkesken voi siitä mainita kun muita kuulijoita ei ole paikalla ettet ymmärrä miksi anoppisi näyttelee toisenlaista kuin on.

[QUOTE="vieraana";29320759]Jos olet aikuinen niin annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mä en tosiaan tajua mitä sillä voittaisi että käräyttäisi tuon ihmisen ja nolaisi hänet. Kahdenkesken voi siitä mainita kun muita kuulijoita ei ole paikalla ettet ymmärrä miksi anoppisi näyttelee toisenlaista kuin on.[/QUOTE]

Samaa mieltä.

Anoppi ei siitä muutu ja jos on alkoholisti, niin sellaisella on pahasti epärealistinen käsitys mitä elämässä tapahtuu. Hän saattaa postatakin kännissä, joten estä ne anopin jutut sivullasi. Älä lue, älä katso!

Muista, että alkkis valehtelee aina eniten itselleen.

Yhteistyössä