Anoppi laittoi facebookissa kaveripyynnön!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
:whistle: Jos en hyväksy, suuttuu ihan varmasti ja jos hyväksyn niin ahdistun itse, koska minulla on yksityisyys johon anoppi ei kuulu. Voisin tietysti hyväksyä ja sitten poistaa vähän ajan päästä, mutta senkin anoppi huomaa ja loukkaantuu. Toinen miniä on hänet hyväksynyt kaveriksi ja omat poikansa (mitä ihmettelen ihan hirveästi ) Mitä tehdä???? :(
 
Anna nyt ainakin jonkun aika siellä roikkua pyynnöissä ja sitten poistat vain, syytät sitten ohjelman uusinta päivitystä että meni väärin. No ei vaan sanot suoraan ettet halua ottaa. Jos suuttuu niin eiköhän se sitten joskus rauhotukkin.
 
Tsih, mun ex anoppi ei tod näk ole facebookissa, ei varmaan pyytäisi mua kaverikseen. Ja nykyiselle anopille hra 5v esitti silmät euron kokoisena, kun anoppi sanoi keittävänsä kahvit mielellään, että " ei meidän äiti juo kuin viinaa".

Olen kuuminta hottia anoppien keskuudessa-usko pois!!!
 
isellänikin oli samanmoinen tilanne,mutta hyväksyin kamuksi sitten pitkän pähkäilyn jälkeen. Päätin että se ei saa häiritä yhtään mitä ajattelen tai kirjottelen. Ja hyvin on sujunut. On siinä varmasti anopilla olli välillä juttujeni takia miettimistä mutta mitä sitten....sellasta elämää me eletään miellytti sitä tai ei !!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja anna olla:
Anna nyt ainakin jonkun aika siellä roikkua pyynnöissä ja sitten poistat vain, syytät sitten ohjelman uusinta päivitystä että meni väärin. No ei vaan sanot suoraan ettet halua ottaa. Jos suuttuu niin eiköhän se sitten joskus rauhotukkin.

jouluna mennään käymään ja varmaan kysyy jo asiasta :/
 
Mulla sama juttu. Anoppi laitto aikaa sitten kaveripyynnön ja pakkohan se oli hyväksyä. Humalapäissään sitten kirjottelee sinne meikäläisen profiiliin kaikennäköistä. Laitoin sitten hieman noita estoja ettei kaikkea nää niin ei menny päivääkään ku jo laitto viestiä että eikö me olla enää kavereita kun hän ei nää sinun seinäkirjotuksia. Vituttaa ku joutuu nyt hieman siistimään ajatuksiaan kun ei kaikkea hänen tietoonsa halua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita tosiaan siitä kun lukee päivitä tila niin asetukset että estätä anoppisi näkemästä mitä kirjoitat.

Mulla ei tuo toiminu ku se tajus heti että hän ei nää kaikkee ja hirvee kysely heti että mitä hän on tehny kun ei enää näe kaikkia mun juttuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita tosiaan siitä kun lukee päivitä tila niin asetukset että estätä anoppisi näkemästä mitä kirjoitat.

Mulla ei tuo toiminu ku se tajus heti että hän ei nää kaikkee ja hirvee kysely heti että mitä hän on tehny kun ei enää näe kaikkia mun juttuja.

niin just näin!
 
minunki anoppi pyysi, laittaa usein mailia, miksen häntä hyväksy.. mutta en tahdo häntä kaverilistalleni ja toisti tajuis sen.. noloa tietty kun esim veljeni on hyväksyny hänet kaverikseen..
 
Ärsyttää kun se tykkää muka kaikesta mitä sinne laitan. Ihan sama vaikka kirjottasin että kävinpä pas***lla niin se tykkää siihenkin ja jokaikiseen ajatukseen kirjottaa vaan että "tsemppiä!!" Mut sitten humalapäissään alkaa tulla kirjotuksia seinälle että outoja ollaan kun ei käydä heillä ja ei pitäs valittaa turhasta kun hän on sentään töitä elämässään tehny ja kaikkea muuta paskaa. Ja sitten ku selviää niin käy sönkkäämässä sinne jotain lisää selittääkseen sanomisiaan ja sit heittäytyy tyhmäksi että onko hän muka sanonu jotain mikä on loukannut jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis voihan hyväksyä kutsun, ja laittaa sitten yksityisyysasetukset niin, ettei anoppi näe ollenkaan esim. seinääsi tai profiilipäivityksiäsi.

Niin voi, mutta kun se anoppi tajuaa aika nopeesti että hänen katseluaan on rajoitettu ja siitähän se sota sytty. Ainakin mun anoppi tajus alle päivässä vaikkei todellakaan mikään einstein oo tai kovin hyvä koneitten kans.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita tosiaan siitä kun lukee päivitä tila niin asetukset että estätä anoppisi näkemästä mitä kirjoitat.

Mulla ei tuo toiminu ku se tajus heti että hän ei nää kaikkee ja hirvee kysely heti että mitä hän on tehny kun ei enää näe kaikkia mun juttuja.

niin just näin!

No eikö tähän tosiaan voi vastata, että suurin osa ihmisistä ei niitä näe ja että olet pitänyt ne vain avoinna lähimmille ystäville, joiden kanssa juttelette sitten syvällisempiä asioita.

Eiköhän anoppi ymmärrä että ei hänen kuulukaan kuulla kaikkia miniänsä yksityisyysasioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita tosiaan siitä kun lukee päivitä tila niin asetukset että estätä anoppisi näkemästä mitä kirjoitat.

Mulla ei tuo toiminu ku se tajus heti että hän ei nää kaikkee ja hirvee kysely heti että mitä hän on tehny kun ei enää näe kaikkia mun juttuja.

niin just näin!

No eikö tähän tosiaan voi vastata, että suurin osa ihmisistä ei niitä näe ja että olet pitänyt ne vain avoinna lähimmille ystäville, joiden kanssa juttelette sitten syvällisempiä asioita.

Eiköhän anoppi ymmärrä että ei hänen kuulukaan kuulla kaikkia miniänsä yksityisyysasioita.

Niin ois voinu tehdä kun ois tajunnu heti alusta asti tehä ton. Mut meikäläisen anopillehan tuo on vaan keino urkkia meidän elämää ja tekemisiä, eli on tottunut siihen että käy monta kertaa päivässä tsekkaamassa tuon mun profiilin. Mut sen oon nyt päättänyt että yhtään "ihmetystä" aiheuttavaa kirjotusta en enää hältä salli vaan se loppuu sit kokonaan siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mulla on kaverina appiukko ja hänen veljensä....ikinä en edes muista, että he ovat siellä :D

No näinhän sen pitäskin mennä mut ku on olemassa anoppeja ja sitten on näitä anoppeja. Kyllä munkin parhaalla kaverilla on anoppi fb kavereissa eikä mitään ongelmaa. Mut riippuu niin paljon ihmisestä. Meikäläisen anoppia kun ei voi olla huomaamatta kun se kommentoi ihan kaikkea.
 

Similar threads

Yhteistyössä