G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anna olla:Anna nyt ainakin jonkun aika siellä roikkua pyynnöissä ja sitten poistat vain, syytät sitten ohjelman uusinta päivitystä että meni väärin. No ei vaan sanot suoraan ettet halua ottaa. Jos suuttuu niin eiköhän se sitten joskus rauhotukkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita tosiaan siitä kun lukee päivitä tila niin asetukset että estätä anoppisi näkemästä mitä kirjoitat.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita tosiaan siitä kun lukee päivitä tila niin asetukset että estätä anoppisi näkemästä mitä kirjoitat.
Mulla ei tuo toiminu ku se tajus heti että hän ei nää kaikkee ja hirvee kysely heti että mitä hän on tehny kun ei enää näe kaikkia mun juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis voihan hyväksyä kutsun, ja laittaa sitten yksityisyysasetukset niin, ettei anoppi näe ollenkaan esim. seinääsi tai profiilipäivityksiäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita tosiaan siitä kun lukee päivitä tila niin asetukset että estätä anoppisi näkemästä mitä kirjoitat.
Mulla ei tuo toiminu ku se tajus heti että hän ei nää kaikkee ja hirvee kysely heti että mitä hän on tehny kun ei enää näe kaikkia mun juttuja.
niin just näin!
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita tosiaan siitä kun lukee päivitä tila niin asetukset että estätä anoppisi näkemästä mitä kirjoitat.
niin just näin!
No eikö tähän tosiaan voi vastata, että suurin osa ihmisistä ei niitä näe ja että olet pitänyt ne vain avoinna lähimmille ystäville, joiden kanssa juttelette sitten syvällisempiä asioita.
Eiköhän anoppi ymmärrä että ei hänen kuulukaan kuulla kaikkia miniänsä yksityisyysasioita.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on kaverina appiukko ja hänen veljensä....ikinä en edes muista, että he ovat siellä![]()