Anoppi kuuli antamani lemipinimen ja ei anna koskaan anteeksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En antais miekään anteeksi moista..todella typerää ja lapsellista siulta tuommoisia nimiä ees keksiä...ja kehut vielä "kailottaneesi" jotain mielestäsi hyviä vitsejä..omg.
Jos on jotain rutisemista jostain, niin etkö olis voinut vähän pienemmällä äänellä, valittaa eikä huutaa niin että kaikki talossa olleet (lapsetkin!!) kuulee..

Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja vahinko siis tapahtunut. Ei kai tässä kannata lähteä enempää taivastelemaan mennyttä kun pitäisi jatkaa eteenpäin.

Jos olisin ap kantaisin vastuuni teostani. Antaisin jonkun päivän kulua ja pyytäisin saada tavata. Anopista riippuen ostaisin kukkakimpun tai muuta tuliaista sovinnon eleenä sekä pyytäisin anteeksi. Myöntäisin oman tyhmyyteni. ajattelemattomuuteni ja myös lapsellisuutei. Antaisin anopille tilaa saada reagoida omalla tavallaan, joten jos anoppi heittäisi pihalle niin sen hän saa tehdä. Mutta anteeksi olisin pyytänyt ja tekoni myöntänyt, joten pallo jäisi nyt hänelle suostuuko unohtamaan.

Jatkossa olisin huolellisempi, missä anopistani puhuisin ja millaisella volyymilla. Se on myös sitä aikuistumista, ettei tartte kavereittensa pelleksi heittäytyä arvostelemalla omaa sukuaan. Huono lintu pesänsä likaa.

Itse en ole korkeakoulutettu, mutta osaan käytöstavat ja ap oikein hakee hyväksyntää junttiudelleen. Toki hänestä on ok myös itseensä kohdistuva haukkuminen, ja naureskelu.

:D Hillitön juttu.

Sääntö numero yksi: älä ikinä jää kiinni nokkelista ja vähemmän nokkelista lempinimistä.
Sääntö numero kaksi: jos esität ystävällistä jollekin, puhu pahaa selän takana vain silloin, kun on varma, ettei jutut leviä.

Keinoja ongelman ratkaisuun:
Aikuismainen anteeksipyyntö ja suoraselkäinen mokan myöntäminen.
Kaiken kieltäminen, koska anoppi ei tätä itse kuullut.
Valehtelu: anopin ystävä ymmärsi jotain väärin, puhuitte oman kaverisi anopista/jostain ihan toisesta tyypistä/jonkun kirjan tai leffan hahmosta (kaiva valmiiksi joku esimerkkiteos minkä nimen voit mainita)
Esittäminen, ettei mitään ole sattunutkaan. Soittelet anopille kuulumisia ihan normaalisti ja pyytelet apua. Saattaa luulla, ettei mitään ole tapahtunutkaan tai ainakin alkaa epäröidä suuttumustaan.
Välien pistäminen poikki anoppiin kokonaan.

Tsemppiä valitsemallasi tiellä. :)

[QUOTE="Milla";28488864]Oikeasi toivon että tämä on provo, eikä kaltaisiasi ihmisiä oikeasti ole olemassa.[/QUOTE]

Samoin toivon. Mutta onhan näitä juoruämmiä, valitettavasti, olemassa. Nauraa räkättävät räkäisille ja rumille jutuilleen, puhuvat toisten selän takana pahaa, kun ei heillä ole mitään kehittävämpääkään keskustelun aihetta koska ovat luonnostaan niin tyhmiä, sivistymättömiä, huonokäytöksisiä ääliöitä eivätkä edes tajua että siinä olisi mitään pahaa.
Kuvottavaa ihmisjätettä.

Mutta, onneksi tuollaisilla ihmisillä on myös se paskaisin loppu. Sitä odotellessa anoppisi kannattaa pysyä kaukana sinusta.

Jes! Maanantaina anoppi tuli katsomaan lapsia. Oltiin aika normaalisti, vaikka aluksi minä hieman jännittynyt. Ei ole joko kuullut tuosta asiasta tai sitten on ollakseen. Kumpi vaan, niin asiat hyvin. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Jes! Maanantaina anoppi tuli katsomaan lapsia. Oltiin aika normaalisti, vaikka aluksi minä hieman jännittynyt. Ei ole joko kuullut tuosta asiasta tai sitten on ollakseen. Kumpi vaan, niin asiat hyvin. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Hyvä juttu. :) Toivottaasti arvostat anoppiasi tästä eteenpäin paljon enemmän, ihan tuon hänen suoraselkäisyydenkin takia.

Ei elämän tarvitse olla niin vakavaa, että persuksen paineessa hiilikin puristuu timantiksi.

No ei kai. Kyllä itsekin haukun ihmisiä joista en pidä. En tosin keksi heille haukkumanimiä sentäs. Tätä harrastettiin ehkä yläasteella.

Mutta nämä ihmiset ovat kai sellaisia joiden kanssa haluat olla väleissä? Miksi kukaan haluaa haukkua omia perheenjäseniään?

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Tuollaiset lempinimet ovat lähinnä teineille sopivaa suunlikausta. Minulle tulee väistämättä todellinen wt mieleen kun tällaisia kuulen. Muutenkin jos puheessa vilisee vittu ja kyrpä pillua ja persereikää unohtamatta niin enpä ihmistä kauhean korkealle rankkaa. Tekee mieli pestä korvat kun kuuntelee ja tulee myötähäpeä ko ihmisen puolesta. Rentous ja huumori tarkoittaa minulle muuta kuin pilkkaamista ja rumien sanojen hokemista.

Vaikka osaisi puhua rumia niin ei se tarkoita että niitä tarvitsisi puhua. Se ettei viljele kaikkia osaamiaan rumia sanoja ei tarkoita että olisi nipo tai jäykkis. Tietty kukin puhuu suulleen posivalla tyylillä. Mitään tyyliä tai tasoa tuossa ei tosin ole.

• Tykkää
Reactions: Zarppa

Yhteistyössä