Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis haloo? Mitä porukkaa täällä on lauantaina. Kukaan muuko ei omien kavereidensa kesken pui miehen sukua?
Heh heh, illan naurut. Olen kuule ihan tradenomi. Korkeakoulututkinto taskussa voi silti olla vielä hauska ja irrotella.
Siis haloo? Mitä porukkaa täällä on lauantaina. Kukaan muuko ei omien kavereidensa kesken pui miehen sukua?
Heh heh, illan naurut. Olen kuule ihan tradenomi. Korkeakoulututkinto taskussa voi silti olla vielä hauska ja irrotella.
Alkuperäinen kirjoittaja ei maha mittää;28489277:minä oonkin ihmetelly, mistä näitä ääliömäisiä korkeakoulutettuja näihin keskusteluihin riittää, mutta jos kaikki nomit pitää laskea mukaan, niin kyllähän siinä tahtoo keskustelun taso laskea muuallakin kuin pervoossa.
Todella törkeää sinulta. Ikinä en mieheni äitistä, lasten mummosta tuommoiseen sävyyn puhuisi vaikka en oman anopin kanssa kovin läheinen olekkaan. Oikea lapatossu se miehesi jos hänestäkin tuollainen jutustelu on ok tai jotenkin huvittavaa.