Anoppi härnää, panisinko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tomppeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
T

Tomppeli

Vieras
Tilaisuuksia on kun naapureina asutaan. Onhan se kurvikkaampi kuin tyttärensä ja toisaalta himottais kokeillakkin. Mitähän siitä seurais? Vai alkaisko toimimaan samoin, vilautteleen ja puhumaan härskejä?

anopin kaa alkaa peuhata, on syytä vaatia vaitiololupaus kirjallisena, kolmena kappaleena.
Voi olla, ettei appiukko ole ihan samaa mieltä, vaikka kuin on passeli vävy.

Kysyt kun sopivasti sillä tuulella , että haluaako testata vävyn sängyssä kunnolla .
Sanot että ei siitä kumpikaan muuta kuin nauttii vaan , mut haluat ja kunnonlla ,
kun kerta pääsee naimaan kokeneempaa naista .
Otat ja panet kunnolla , jos lauket nopeasti hyppää pesulla nopeasti ja takaisin
kalu kovana sisään , panet hetken nopeammin kunnes alat taas nauttimaan,
sitten hitaammin vaihdat asentoa kun aisa pullistelee taas voimissaan .
Lopuksi naimisen päälle , kehu ja naista .Sanot haluavasi pitää
yhteisen salaisuuden , mutt haluat naida pillua toistekin , kun vain se ei
häiritse ketään , sanot että kulli pysyy näin tehden virkeämpänä .
Eikä tartte vieraisiin mennä sotkeentumaan , että hyvin järjestyi näin
kun kävi että saat näin anoppia naida kunnolla salaa ,
niin salaisuuskin pysyy sillä lailla voimassa .
Anoppi kyllä ymmärtää , että kunnon pano "nuoremmalla kyrvällä"
ja salaa ehdottomasti . On ainut ratkaisu puutteeseen , jota tuntenut
Orgasmi seikkailuiden puuttuessa .

Mun tytön vanha äitipuoli (anoppi) tuli saunaan yllättäen, pesi rintansa ja haaransa mun katsellessa. Pukuhuoneessa seiso vieläkin ja "anoppi" tuli yllättäen syliin ja otti sisäänsä että kerennyt mitään. Kyllä on kiihkeä mimmi, ollaan oltu joskus uudestaan kun tykkää mun munasta. Tykkää sen koosta ja kovuudesta, ja saa kunnon orkkuja. Kyllä imee ja saa mun pussit tyhjiksi illan aikana.

Naiseni on nuori ja anoppi vanhempaa laatua, kyllä anoppi vilauttelee että isot rinnat näkyy ja posliini haarat häpyhuulineen. Kyllä siinä rupee nuorella seisoo, kun kerran haluu onhan se annetttava kunnolla kyytiä että huutaa kunnolla. Röökin jälkeen haluu lisää niin että tuntuu ja pitkään. Sitten haluu analiin kunnolla että huutaa nautingosta. Kyltymätön anoppi, jos en nai niin imee munaa että varmasti tulee sen suuhun kunnon lasti. Siltä saa kun se innostuu dildoa takapuoleen että tuntuu. Oma ei tee sellaisia juttuja, kunhan makaa ja levittää.

Mun kimma lähti viikoksi opiskelemaan. Anoppi tuli saunaan samaanaikaan, saunakaljoja juodessa otti pyyhkeen pois ja levitti haarat että näky kunnolla vittu. Ei siinä voinut kun ruveta naimaan kunnolla anoppia, sai sitten joka reikään kun alkuun päästiin. Viikko meni anoppia naidessa ja monta kertaaa kun oli halukas kokoajan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä