Anopilla välähti

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Soitti mulle äsken ku miehen kans vielä peiton alla torkuttiin ja ehotti että jospa lähettäis miehen kans sen seuraksi jonnekki hemmetin eräretkelle ja mökkeilemään KUUKAUDEKSI. Mulla ei tullu sanaa suusta, halutti itkeä ja nauraa.... Sanoin sitte että ootappa hetki ja kuiskasin miehelle että tekiskö sillä mieli lähteä keskelle ei mittään äitinsä kans kuukaudeksi. Miehelle iski pakokauhu ja lähti siitä minun vierestä niin nopeasti ko kykeni samalla kirosi ko mahoton...
Totesin sitte anopille että no juu, meilä ois jo muuta suunnitelmaa ja ko tuolla miehellä on tuo jalkaki paskana niin ei siitä ole mihinkää eräreissuille vaeltamaan... Kysyis toista poikaansa seuraksi, se on sinkku ja totesi just eilen meille ettei ole ees mittään lomasuunnitelmia. :whistle: Niin nyt se sitte suuttu ja on soittanu miehelle kai kolme raivoisaa puhelua ko me ei välitetä siitä. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Soitti mulle äsken ku miehen kans vielä peiton alla torkuttiin ja ehotti että jospa lähettäis miehen kans sen seuraksi jonnekki hemmetin eräretkelle ja mökkeilemään KUUKAUDEKSI. Mulla ei tullu sanaa suusta, halutti itkeä ja nauraa.... Sanoin sitte että ootappa hetki ja kuiskasin miehelle että tekiskö sillä mieli lähteä keskelle ei mittään äitinsä kans kuukaudeksi. Miehelle iski pakokauhu ja lähti siitä minun vierestä niin nopeasti ko kykeni samalla kirosi ko mahoton...
Totesin sitte anopille että no juu, meilä ois jo muuta suunnitelmaa ja ko tuolla miehellä on tuo jalkaki paskana niin ei siitä ole mihinkää eräreissuille vaeltamaan... Kysyis toista poikaansa seuraksi, se on sinkku ja totesi just eilen meille ettei ole ees mittään lomasuunnitelmia. :whistle: Niin nyt se sitte suuttu ja on soittanu miehelle kai kolme raivoisaa puhelua ko me ei välitetä siitä. :saint:

joopa...kuukaus anopin kanssa...ei ikinä.

huh..mähyvä kun jaksan yhden illan.. mut eihän tuollaisesta kannata suuttua.. toisaalta jos anoppi niin tykkää teistä ja sillä ei ole muita kavereita niin sit voin ymmärtää..

Kuulostaa kivalta, jos siis on oikein itse maksamassa kulut mökistä ym. eikä hae teitä vaan maksumieheksi.

Mutta sun äiti on kyllä kamala, sanoa lapselleen kuten sanoi sulle, niitä haukkumisia.

Mä voisin lähtee anoppini kanssa mökkeilemään kuukaudeks. :D Siis jos mun perhe olis mukana. Varmaan siinä jossain vaiheessa tulis vähän kitkaa, mut siinähän vaan oppii tuntemaan toista lisää. Kyl mä uskon, että senkin jälkeen tultas ihan hyvin toimeen. :)

Hauska toi sun miehes reaktio. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
No kuukaudeksi jonnekkin metsään riittäis jo mulle!!! :o :o Mut siihen mausteeksi anoppi.... :laugh: :laugh: Muutama yö mökillä tai missä vaan reissussa saa mut potemaan koti-ikävää.... :laugh:

No mie voisin kyllä lähteä kuukaudeksi keskelle ei mittään, mutta anopin kans, ei ikinä... Siedän sitä just sen pari tuntia kerrallaan, viikon kestäisin sinnittelemällä, kuukaudessa ehtisin varmaan tappaa itteni jonnekki kuusen nokkaan. :kieh: Ja mies ei äitiänsä kestä yhtään sen enempää.

Yhteistyössä