Soitti mulle äsken ku miehen kans vielä peiton alla torkuttiin ja ehotti että jospa lähettäis miehen kans sen seuraksi jonnekki hemmetin eräretkelle ja mökkeilemään KUUKAUDEKSI. Mulla ei tullu sanaa suusta, halutti itkeä ja nauraa.... Sanoin sitte että ootappa hetki ja kuiskasin miehelle että tekiskö sillä mieli lähteä keskelle ei mittään äitinsä kans kuukaudeksi. Miehelle iski pakokauhu ja lähti siitä minun vierestä niin nopeasti ko kykeni samalla kirosi ko mahoton...
Totesin sitte anopille että no juu, meilä ois jo muuta suunnitelmaa ja ko tuolla miehellä on tuo jalkaki paskana niin ei siitä ole mihinkää eräreissuille vaeltamaan... Kysyis toista poikaansa seuraksi, se on sinkku ja totesi just eilen meille ettei ole ees mittään lomasuunnitelmia.
Niin nyt se sitte suuttu ja on soittanu miehelle kai kolme raivoisaa puhelua ko me ei välitetä siitä. :saint:
Totesin sitte anopille että no juu, meilä ois jo muuta suunnitelmaa ja ko tuolla miehellä on tuo jalkaki paskana niin ei siitä ole mihinkää eräreissuille vaeltamaan... Kysyis toista poikaansa seuraksi, se on sinkku ja totesi just eilen meille ettei ole ees mittään lomasuunnitelmia.