Annoin miehen lukea päiväirjaani... (ei olis kannattanu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen huono puhumaan jos joku vaivaa ja jos yritän niin miehen kanssa ei se onnistu kun se on yksipuolista. No ajattelin että sieltä se saa sitten tietää tarkalleen mitä mielessäni liikkuu.

Tässä ote:
Mies ei ei välitä mun tunteista yhtään eikä menoistani, kun koitan hälle kertoo jotain musta kivaa juttua hän tyrmää sen aina sanomalla aha, jaajaa, joo o. Keskustelu päättyy siihen. Mutta jos olen kaverin kanssa kahvittelemassa tai muualla niin mun KAVEREIDEN elämästä kyllä udellaan kaikki ja mahdollinen. Aina kun kaverini on täällä mulla on sellanen tunne kun sitä juttua mieheni ja kavereiden mitä niillä on niin tuntuis että mies seurustelee heidän kanssaan, ei mun.

Mies luettuaan tekstin tuli mulle sitten sanomaan että eihän täällä ollu mitään erikoista :o
Ei nyt tunnu miltään ihan kivalta. Nyt tiedän että se tietoisesti jättää mun jutut taka alalle. :/

Kiitos että sain purkautua. Ja juu on vähän sekavaa tekstiä....

:( Äh. Mä en pystyisi olla tolleen. Mä en voisi rakastaa tommosta. Kyllä rakkaus on semmonen kahden kauppa, että mönkään menee, jos toinen ei osallistu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:( Äh. Mä en pystyisi olla tolleen. Mä en voisi rakastaa tommosta. Kyllä rakkaus on semmonen kahden kauppa, että mönkään menee, jos toinen ei osallistu.

Tätä mä monesti mietin että miksi oon vielä täällä... Mut mä vaan välitän liikaa varmaan....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Tätä mä monesti mietin että miksi oon vielä täällä... Mut mä vaan välitän liikaa varmaan....

Toivottavasti saat miehen ymmärtämään asiaa sinun kannaltasi.

Mun mies on vähän samaa maata, ei puhu eikä pussaa.
Mutta siinä on niin paljon muuta hyvää, että en sen takia sitä ole lemppaamassa.

Puhuu, tai ainakin kuuntelee viimeistään silloin, kun suorastaan pakotan istumaan ja kuuntelemaan, ja puhun niin kauan kunnes asia on mennyt perille.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Mun mies on vähän samaa maata, ei puhu eikä pussaa.
Mutta siinä on niin paljon muuta hyvää, että en sen takia sitä ole lemppaamassa.

Puhuu, tai ainakin kuuntelee viimeistään silloin, kun suorastaan pakotan istumaan ja kuuntelemaan, ja puhun niin kauan kunnes asia on mennyt perille.

Nii, kai tääki kuuntelee mitä mä puhun mutta mä en osaa käydä keskustelua yksin. Ja on sanonu että monsti menee ihan ohi korvien mun jutut kun ei kiinnosta. Häntä on kuulemma vuoden putkeen vituttanu.. Ei puhu mulle mitään jos joku vaivaa sanoo aina vaan että ei mikää oo mulla on vaan väsy ja sit aina välillä ku melkein jankutan että mikä on (tunnen sen verran hyvin tuon että tiedän koska on joku) se räjähtää ja huutaa mulle sen mikä häntä vaivaa ja sen jälkeen taas täys hiljaisuus. Mitään ei puhu. :(

Sä välität liikaa. Okei, mutta onko se syy jäädä jos mies ei välitä? Mä en voisi olla ihmisen kanssa, joka ei tunne samoin kuin minä. Mielummin kestäisin kirpaisevan eron kuin tiedostaisin asian joka päivä.