Annoin lapselle piiskaa

  • Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti
huono äiti
Välillä menee hermo. Mutta kun lapsi kiukuttelee ja kitisee, apu on piiskaamisessa. Koivunoksalla napakasti perseenposkille, jo loppuu kitinät.

Olen myös koivunoksat laittanut olkkarin hyllylle. Nyt jos kitinä alkaa, viittaan vain hyllylle, ja sen jälkeen kitinä loppuu heti.
 
"harmaa"
Kyllä piiskaa annetaan vielä paljon, ja hyvä niin. Asiasta vaan ei passaa huudella, kun kukkahattutädit on moisen kieltänyt.

Meidänkin perheessä lapset saa piiskaa, jos tarve vatii.
 
"Oops"
Niin mullekin annettiin kun olin lapsi enkä siitä mitään traumoja saanut, tiesin hyvin että olin tehnyt jotain väärää ja en kyllä toiste samaa tehnyt kun piiskasta sain!
 
Lunatic
Minusta kuulostaa ihan hyvältä, itse en ole koskaan risua kokeillut, eikä se tohon likkaan tehoisikaan. Nauraisi vaan ja huutais LISÄÄ.

Arvatkaas mitä itse tein eilen, raahasin lapsen niskasta viileään suihkuun.. ei ollut alasti.
Alko meno olla niin hurjaa ja piti saada vauhti loppumaan ennen ku sattuu taas joku haaveri. TEHOS. :whistle:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lunatic
[QUOTE="Jess";21985586]Hei tuossahan nyvä idea. Sitten vielä puutarhaletku valmiiksi olo- /lastenhuoneeseen, niin ei tarvi kuin vähän letkuun päin viitata, niin ehkä tehoaa jo niinkin.[/QUOTE]

:LOL::LOL:
 

Yhteistyössä