Anni ja Ahmed. Yle areena.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naiset tykkäävät jännämiehistä. Etkö sitä tiennyt?

Esim. jännämiesten jännämies Breivik on nykyään Norjan suosituin mies naisten keskuudessa ja joka päivä vankisellin ovelle toimitetaan kasa rakkauskirjeitä.
Noi mitään jännämiehiä ole kun sikoja ja psykopaatteja. Jännämies on ihan eri asia.

No siirrettiin, koska ei osannut käyttäytyä ihmisten lailla. Sitähän Annikin dokumentissa sanoi. Tosi ääliö, olis ollut kaikki valttikortit, nuori nätti suomalainen tyttöystävä, olis varmasti saanut jäädä, jos olisi elää ihmisten lailla? Ei ollut tarpeeksi motivoitunut?

Siinä näkyi taas VOKin rooli: kun tulee ongelmia, heti pois silmistä siitä huolimatta, että omaa sukua samassa paikassa. Seuraukset olivat karmeat.

Olin tänään koulutuksessa, jossa käsittelimme myöskin tätä aihetta, siis näitä siirtoja. Meillä oli aiheena maahanmuuttajien mielenterveys ja traumaattiset stressireaktiot. Pääosin tarkastelimme asiaa pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden näkökulmasta. Luennoitsijoita oli Turusta kriisipsykologi, Helsingista Diakonialaitoksen kidutuskuntoutuskeskuksesta kaksi alustajaa!

Tällaista sontaa RHC:ssä!!

Se on hassua, miten ihmiset oikeuttavat itselleen ja muille mitä kamalimpia tekoja sillä verukkeella, että joku muu teki joskus jotain väärin.
Kieltämättä sairasta porukkaa tuossa ryhmässä.
Nuo fanaatikot on todella pelottavia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Se syy on ulkonäkö. Ja sit se syy mikä takia joku on tollasten väkivaltasten kanssa on et ne on tosi heikoja ja arkoja ite. Naisissa oikeesti tosi plajon ihan surkeita ja ne alkaa itkee kun jos sanoo jotain. Sit jotkut on vaan niin ite rikollisia et ne päätyy yhessä. Toiset tajua et ei ja parempi olla vaan sinkku äiti. Miehet aika useesti voi ainaki yrittää tapppaa lapset et enä mä kaipaa jännittääystä. Selanen vielä et ihan turha luulla et saatais joku tohtori tai rikas johtajha ei no kinostunu meistä yhtään. Arabin sais varmaan mut ei kiitos. Mun elämän tärkein asia on mun lapset ja sitä ei sotketa mä viihdyn näin raha sais olla enemmän se. On se totta et rahaa on vähän surkeeta. Muuttuis lait ja äiti muuttuis arvostus nyt tosi huono arvostus ja

Ei oma lapsi ole tae maahanjäämisestä

Tänne saa jäädä kaikki laittomasti maassa olevat paperittomatkin, joista migri on todennut, etteivät ole turvapaikan tarpeessa. Mikään taho ei näitä vapaaehtoisesta lähtemisestä kieltäytyviä ole saanut pois maasta. Nyt päättäjät kaavailevat näille kaiken kukkuraksi ilmaista elatusta loppuelämäksi Suomessa suomalaisten piikkiin.

Onko Anni ylipainoinen? Ihan vaan kuriositeettina?
Ei ollut.
Anni oli todella naivi ja lapsellinen nuori aikuinen.
Kunnes todellisuus iski vasten kasvoja... tosin Ahmedin tekemä henkirikoskaan ei saanut Annia vielä hereille, mutta vasta kun Ahmed alkoi yrittää (vankilasta käsin) rajoittaa Annin yksityiselämää niin anni tajusi mihin soppaan oli sekaantunut ja jätti Ahmedin.
Ahmed ei missään vaiheessa katunut tekemäänsä henkirikosta ja sanoi vain ettei häntä huvita keskustella asiasta ja että Jumala oli päättänyt että asia menee näin. Ahmedin mielestä siis Jumala oli syyllinen.

Ei ollut.
Anni oli todella naivi ja lapsellinen nuori aikuinen.
Kunnes todellisuus iski vasten kasvoja... tosin Ahmedin tekemä henkirikoskaan ei saanut Annia vielä hereille, mutta vasta kun Ahmed alkoi yrittää (vankilasta käsin) rajoittaa Annin yksityiselämää niin anni tajusi mihin soppaan oli sekaantunut ja jätti Ahmedin.
Ahmed ei missään vaiheessa katunut tekemäänsä henkirikosta ja sanoi vain ettei häntä huvita keskustella asiasta ja että Jumala oli päättänyt että asia menee näin. Ahmedin mielestä siis Jumala oli syyllinen.

Anni ei tainnut vieläkään tajuta, kuinka vakavan virheen on tehnyt. Ikävä totuus paljastunee vasta Ahmedin päästyä pois vankilasta. Hyvällä tuurilla joko nuori äiti tai lapsi voi selvitä hengissä.

Yhteistyössä