V
vastaus
Vieras
Kukahan sen palkan maksaisi?
No tietenkin ne jotka mamuja Suomeen haluavat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kukahan sen palkan maksaisi?
No tietenkin ne jotka mamuja Suomeen haluavat.
Musta ihan hyvä systeemi. Jos jotkut haluavat pitää sukupuolet erillään, niin suotakoot se heille. Eiköhän se parintunnin vuoro sovi sinne johonkin väliin.
Kukahan sen palkan maksaisi?
Mitä muuta erottelua hyväksyt?
Tuttuni Sudanista käy ainakin poikansa kanssa. Mies siis. Ovat muuten kristittyjä siellä.
Miksei suomalaiset sitten kaikki ole töissä, jos töitä on ja veroilla voisi maksaa palkan? Onkohan nyt mennyt sinulta jotain ohi?
Alkuperäinen kirjoittaja äärisuvaitsevainen;29296822:http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/oikeus-poikien-ymparileikkaukset-eivat-olleet-rikos/650103/?fb_action_ids=1396240587287743&fb_action_types=og.recommends&fb_ref=.UqB4Qh3Kmi0.like&fb_source=other_multiline&action_object_map={%221396240587287743%22%3A475433832574138}&action_type_map={%221396240587287743%22%3A%22og.recommends%22}&action_ref_map={%221396240587287743%22%3A%22.UqB4Qh3Kmi0.like%22}