3v taapero on liian miehinen naisten uimavuorolle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eikö pienet poikalapset saa mennä naisten puolelle suihkuun ja pukuhuoneeseen? Ei, kun saa? Mites nyt noin, eihän ne ole naisia?

Niin, mutta jos uimahalli on järjestänyt naisten uimavuoron niin sinne päästetään vain naisia jollainen pikkupoika ei ole.

Sitten kun halli on kaikille avoin niin pikkupojat voivat mennä naisten puolelle ja pikkutytöt miesten puolelle.

Ei ihme että suomalaisilla on vähän vaikeaa ymmärtää... "Mutta kun meidän Pertti-Einari on niin pieni lapsi että sehän menee melkein naisesta vaikka sattuu poika olemaankin." Kyse ei ole aikuisista ja lapsista vaan naisista ja miehistä.
 
Niin, sä voit nyt aivan keskenäsi miettiä onko uimahallin vuoropäätös fiksu ja toiseksi,

onko puolten jaottelu miehet ja naiset sellainen että se käsittää myös naiseksi ja mieheksi vielä kehittymättömän lapsen?

Itse sanoisin, että maahan joka on tasa-arvon edelläkävijä, ei ole mitään asiaa sellaisella joka tasa-arvoisuutta ei suvaitse.

Niin, mutta jos uimahalli on järjestänyt naisten uimavuoron niin sinne päästetään vain naisia jollainen pikkupoika ei ole.

Sitten kun halli on kaikille avoin niin pikkupojat voivat mennä naisten puolelle ja pikkutytöt miesten puolelle.

Ei ihme että suomalaisilla on vähän vaikeaa ymmärtää... "Mutta kun meidän Pertti-Einari on niin pieni lapsi että sehän menee melkein naisesta vaikka sattuu poika olemaankin." Kyse ei ole aikuisista ja lapsista vaan naisista ja miehistä.
 
Niin, sä voit nyt aivan keskenäsi miettiä onko uimahallin vuoropäätös fiksu ja toiseksi,

onko puolten jaottelu miehet ja naiset sellainen että se käsittää myös naiseksi ja mieheksi vielä kehittymättömän lapsen?

Itse sanoisin, että maahan joka on tasa-arvon edelläkävijä, ei ole mitään asiaa sellaisella joka tasa-arvoisuutta ei suvaitse.

Kuten jo ekassa viestissäni alleviivasin niin en ota kantaa siihen onko uimahallin päätös hyvä tai järkevä vaan vain siihen että jos sääntö on luotu niin sitä kyllä noudattavat sekä lapset että aikuiset jollei kenellekkään ole vapauksia annettu.
 
Mä en ymmärrä kohua. Jos on naisten uimahallivuoro, se on tarkoitettu naisille. Ei kai tästä sen kummempaa tarvitse tehdä.

On sitä paitsi ollut jo vuosikausia myös esim. NAISTEN kuntosalivuoroja, ainoastaan naisille. Kas kun siitä ei ole nostettu kohua. Ja mitä kaikkea muuta harrastusta vain naisille...
 
Maassa maan tavalla.on se kumma että yksi uskonto jyrää tolleen,että tänne tillessaan meidän pitää muutella omaa tapaamme elää. Ei muuten onnistuis toisinpäin,jos suomalainen muuttais noihin maihin nii kyllä tasan pitäs mennä maan tavalla,mitää joustoa ei löytys.on se niin väärin.
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä