Anneli Auer

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onko syyllinen vai syytön? jäisitkö itse taloon neljän lapsen kanssa sillä välin kun murhaaja riehuu puukon kanssa talossa... mun mielestä on erittäin epätodennäköistä, että auer olisi syytön, todella hyvin on lavastanut tilanteen.
 
"jooh"
Syyllinen. Katsoin kerran dokkarin, jossa häntä haastateltiin ja oli kyllä teennäisen oloinen. Ei vaikuttanut sellaiselta, että häntä turhaan jostain syytetään. Lapsiaan ei tuntunut kaipaavan. Moni muu olisi itkeskellyt lastensa perään.
 
[QUOTE="jooh";26244527]Syyllinen. Katsoin kerran dokkarin, jossa häntä haastateltiin ja oli kyllä teennäisen oloinen. Ei vaikuttanut sellaiselta, että häntä turhaan jostain syytetään. Lapsiaan ei tuntunut kaipaavan. Moni muu olisi itkeskellyt lastensa perään.[/QUOTE]

Ei lastensa perään voi 24 tuntia vuorokaudessa itkeä.
 
elliellielli
En ota syyllisyyteen kantaa. Mennyt niin naurettavaksi koko show, ettei mitään rajaa.

Syyttäjällä tuntuu olevan asenne, että vankilaan ihan mistä syystä hyvänsä, kunhan joutuu. Mitäs näitä syytteitä ja syytöksiä jo on - murha, lasten seksuaalinen hyväksikäyttö, saatananpalvoja... Ihan oikeesti, tosi pimeetä touhua.

Sijaisvanhemmat taas syöttäneet lapsille ties mitä juttuja, miten muuten nuo tarinat yhtäkkiä alkaa 5 vuotta myöhemmin tapahtuneesta...
 
"vieras"
Syyllinen mielestäni. Todella outoa on minustakin, että Auer puhuu sitä häkepuhelua tyynesti ja viereisessä huoneessa murhaaja mäiskii miestä hengiltä. Lapset nukkuu ja yksi lapsi palloilee siinä myös murjaajan kulkureiteillä... Ja sitten vaan ootellaan, että murhaaja saa homman loppuun ja pakenee talosta.
 
"vieras"
Tapasitko Annelin itse vai lehdestäkö luit?
siitä luki joskus kauan sitten, ja onhan näitä muitakin asioita, en itse uskoisi pystyväni puhumaan samalla puhelimessa kun vieressä mieheni surmataan... ja käskee lapsen mennä katsomaan vieläkö siellä joku talossa on, eikö normaalisti ihmisellä tule suojeluvaisto itseään kohtaan ja pakenee tällaisessa tilanteessa...
 
"Vieras"
Joka päivä uusi kysely? Mutta pakko se on laittaa puumerkkinsä taas kerran. Mä olen ollut koko ajan sitä mieltä, että syyllinen on. Sitä käsitystä ei oo vielä mikään horjuttanut.
 
"vieras"
Mä oon vaan miettiny et melkoisen nopee ja ketterä on saanu murhaaja olla, ku on ikkunasta hypänny sisään vahingoittamatta itseään.Hirmu tarkasti on lasi hakattu mäsäks, reunoja myöten.
Ja tää Jukka on ollu vissiin jokseenkin hidas, ku ei oo lattiaa pidemmälle päässy.
Anneli on sen sijaan ollu melkoisen peloton jäädessään viereiseen huoneeseen odottelemaan, ku miestä tapetaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26244691]siitä luki joskus kauan sitten, ja onhan näitä muitakin asioita, en itse uskoisi pystyväni puhumaan samalla puhelimessa kun vieressä mieheni surmataan... ja käskee lapsen mennä katsomaan vieläkö siellä joku talossa on, eikö normaalisti ihmisellä tule suojeluvaisto itseään kohtaan ja pakenee tällaisessa tilanteessa...[/QUOTE]

Niin..ehkä hän tietääkin syyllisen.Ja sen vuoks ei oo pitäny pelätä itsensä/lasten puoles, ku on tienny kuka uhri tulee olemaan
 
[QUOTE="vieras";26244727]Mä oon vaan miettiny et melkoisen nopee ja ketterä on saanu murhaaja olla, ku on ikkunasta hypänny sisään vahingoittamatta itseään.[/QUOTE]

Iltasanomien sivuilla luki että "Auerin mukaan tappaja viipyi asunnossa noin kolme minuuttia."
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26244727]Mä oon vaan miettiny et melkoisen nopee ja ketterä on saanu murhaaja olla, ku on ikkunasta hypänny sisään vahingoittamatta itseään.Hirmu tarkasti on lasi hakattu mäsäks, reunoja myöten.
Ja tää Jukka on ollu vissiin jokseenkin hidas, ku ei oo lattiaa pidemmälle päässy.
Anneli on sen sijaan ollu melkoisen peloton jäädessään viereiseen huoneeseen odottelemaan, ku miestä tapetaa.[/QUOTE]

Eikä ulkopuolista hyökkääjästä ole tehty minkäänlaisia havaintoja ennen tai jälkeen teon. Kukaan ei ole käyttäytynyt epäiltävästi eikä ulkopuolista motiivia teolle ole. Joku vaan muka tuli ja tappoi ja häipyi savuna ilmaan. Uskottavaa.
 
[QUOTE="vieras";26244727]Mä oon vaan miettiny et melkoisen nopee ja ketterä on saanu murhaaja olla, ku on ikkunasta hypänny sisään vahingoittamatta itseään.Hirmu tarkasti on lasi hakattu mäsäks, reunoja myöten.
Ja tää Jukka on ollu vissiin jokseenkin hidas, ku ei oo lattiaa pidemmälle päässy.
Anneli on sen sijaan ollu melkoisen peloton jäädessään viereiseen huoneeseen odottelemaan, ku miestä tapetaa.[/QUOTE]

Jukka oli huonojalkainen.
 
Seppo Isotalo
[QUOTE="vieras";26244627]Syyllinen mielestäni. Todella outoa on minustakin, että Auer puhuu sitä häkepuhelua tyynesti ja viereisessä huoneessa murhaaja mäiskii miestä hengiltä. Lapset nukkuu ja yksi lapsi palloilee siinä myös murjaajan kulkureiteillä... Ja sitten vaan ootellaan, että murhaaja saa homman loppuun ja pakenee talosta.[/QUOTE]

Asia on helposti ratkaistavissa. Olen viime kuukausina käynyt lävitse kaikki alkuperäisvideot Ulvilan surmasta. Ennekaikkea Hätäpuhelu on vakuuttava osoitus siitä hädästä, jonka Anneli ja hänen vanhin tyttärensä tunsivat kun murhaaja teurasti isää
 
"elli"
Syyllinen.
-poliisikoira ei löytänyt mitään "jälkiä" ulkona
-ovessa oleva verho oli pois paikaltaan ja se onnistui vain jos lasi rikotaan sisältäpäin
-osa veritahroista oli jo kuivunut poliisien tullessa paikalle
-anneli antoi selvät tuntomerkit tekijästä vaikka talossa oli pimeää
- jotain äänitallenteita oli löytynyt tietokoneelta
-anneli ei ollut järkyttynyt kun poliisit olivat tulleet paikalle. ei ollut kysynyt mitään miehestään
-jossain haastattelussa puhuu miehestään ja lapsistaan kovin kylmään sävyyn

Lukemattomat muut asiat puhuu sen puolesta että on syyllinen. Lasten kertomukset esim. Jos äiti ei olisi tehnyt tekojaan, ei kukaan lapsi todellakaan keksisi tollaista. Ottaen huomioon että he ovat jo isänsä menettäneet....
 
"hau"
[QUOTE="elli";26246295]Syyllinen.
-poliisikoira ei löytänyt mitään "jälkiä" ulkona
-ovessa oleva verho oli pois paikaltaan ja se onnistui vain jos lasi rikotaan sisältäpäin
-osa veritahroista oli jo kuivunut poliisien tullessa paikalle
-anneli antoi selvät tuntomerkit tekijästä vaikka talossa oli pimeää
- jotain äänitallenteita oli löytynyt tietokoneelta
-anneli ei ollut järkyttynyt kun poliisit olivat tulleet paikalle. ei ollut kysynyt mitään miehestään
-jossain haastattelussa puhuu miehestään ja lapsistaan kovin kylmään sävyyn

Lukemattomat muut asiat puhuu sen puolesta että on syyllinen. Lasten kertomukset esim. Jos äiti ei olisi tehnyt tekojaan, ei kukaan lapsi todellakaan keksisi tollaista. Ottaen huomioon että he ovat jo isänsä menettäneet....[/QUOTE]

- Poliisikoira sai pihalta hajujäljen
- Verho siirtyy silloinkin jos lasi rikotaan ulkoapäin
- Talossa ei ollut pimeää. Tämän todistavat naapuritkin
- Koneelta löytyi webbisivujen tekoon liittyviä ääniä
- Miksi Anneli olisi järkyttynyt poliisien tulosta? Hän oli järkyttyneessä tilassa jo siksi koska hänen miehensä oli tapettu
- Kukapa ei puhuisi kylmään sävyyn sellaisista ihmisistä, jotka syyttävät sinua perusteettomasti murhasta ja valehtelevat hyväksikäytöstä; keksivät mielikuvituksellisia seksitarinoita ja tarinoita saatanapalvonnasta ja eläinten teurastamisesta? Vaikka tällaiset tarinat ovatkin useimmiten jonkun aikuisen istuttamia, myös lapsen pitää puhua totta kun kysymys on hyvin vakavista asioista.

Esimerkiksi ns. Little Rascalsin päivähoitoskandaalissa lapsilta kuultiin kertomuksia, että heidät oli viety avaruuslennoille, heitetty haialtaaseen ja pakotettu saatananpalvontarituaaleihin. Syytteessä oli kymmeniä ihmisiä, joista osa tuomittiinkin, osa sai elinkautisen tuomion pelkkien todentamattomien epäilyjen pohjalta. Myöhemmin heidät todettiin syyttömiksi.

Saatananpalvontaa Ulvilassa? – Suomenkuvalehti.fi
 

Yhteistyössä