Anneli Auer

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mutta Anneli oli helpottuneen oloinen miehensä kuoleman jälkeen, olisitko itse helpottunut jos miehesi surmattais vai kauhistunut, niin moni asia puhuu syyllisyyden puolesta....
Osa käyttäytyy rauhallisesti ja tuo Annelin juttu on kestänyt niin pitkään ja ollut täynnä vaikka mitä, joten en edes olettaisi ns. "normaalia" käytöstä häneltä enää. On ollut vuosikausia jo vankilassa, tuomittu elinkautiseen vankeuteen, vapautettu, joutunut tähän julkisuusmylläkkään, menettänyt lapset veljensä perheelle, veli kääntynyt Annelia vastaan, syytetty pedofiliasta ja raiskauksista ja nyt uusimpana saatananpalvonnasta jne.
 
En tiedä! Toisaalta tuntuu, että olisi ehkä syyllinen, mutta toisaalta tuntuu pahalta sanoa, että hän olisi syyllinen, kun en oikeasti sitä tiedä. Ja jotenkin tuntuu kamalalta, että miksei hän tunnusta jos on oikeasti tehnyt sen.
 
"Anni"
Jos mun miestä murhataan ja muakin olis puukotettu ja olisi epävarmuutta siitä onko murhaaja vielä talossa, mä en missään tapauksessa jäisi kotiin puhelimella soittamaan. Kyllä mä huolehtisin muksut pihalle talosta kiireen vilkkaa juostais niin pitkälle ku päästäis ja kiljuttais kurkkumme käheiksi. Vaikka olisin kuinka riidoissa mun miehen kanssa niin yks on selvää: mun lasten iskää ei kukaan vahingoita. Miten kukaan vaimo ja äiti-ihminen pystyy soittamaan tollasessa tilanteessa? Mä en tajuu sitä ollenkaan. Eikös se laittanut sen 9 v tyttärensä vielä katsomaan että onko se murhaaja siel kotona? Ei äiti sellaista tekis oikeesti! Ei v* varmaan kukaan äiti oikeesti laittais muksuaan katsomaan että onko se paha setä murhaaja siellä vielä, mutta varo ny ettet saa puukosta.
 

Yhteistyössä