annatteko jotain "hyvän mielen lahjoja" tai vastaavaa tänä jouluna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tavallaan kai annan, kun luovutan munasoluja näin joulun alla. Tekisi mieli osallistua myös johonkin keräykseen tms. vaan kohdetta on vaikea löytää. Annatteko jotain Joulupataan? Miten se toimii?

Olen tuohon "anna hyvän kiertää" osallistunut niin kauan kuin sitä on ollut. Minusta se on kiva, kun tietää kenelle lahjaa laittaa ja mitä ostaa, kun olen aina toiveita kysynyt. Jälkikäteen olen saanut myös aina mukavaa palautetta.

eli olkoon sitten apuatarvitsevatkin ilman pakettejaan jos vaikka jokunen meneekin väärään osoitteeseen..huoh, no onhan tuokin syy olla osallistumatta...

[QUOTE="miw";22686578]En osallistu, kun ne ei mene aina niille kelle on tarkotettu :([/QUOTE]

Alkuperäinen kirjoittaja voe elämä;22686606:
eli olkoon sitten apuatarvitsevatkin ilman pakettejaan jos vaikka jokunen meneekin väärään osoitteeseen..huoh, no onhan tuokin syy olla osallistumatta...

No täällä ainkin tiedän pari perhettä kelle meni paketteja ja ne ei niitä todellakaan olisi tarvinut. Joten mielummin sitten autan vaikka annan sitten suoraan jollekkin joka oikeasti jotain tarvii.

[QUOTE="miw";22686632]No täällä ainkin tiedän pari perhettä kelle meni paketteja ja ne ei niitä todellakaan olisi tarvinut. Joten mielummin sitten autan vaikka annan sitten suoraan jollekkin joka oikeasti jotain tarvii.[/QUOTE]

No mikähän se syy oli ettei he olisi niitä todellakaan tarvinneet?

No autatko?
[QUOTE="miw";22686632]No täällä ainkin tiedän pari perhettä kelle meni paketteja ja ne ei niitä todellakaan olisi tarvinut. Joten mielummin sitten autan vaikka annan sitten suoraan jollekkin joka oikeasti jotain tarvii.[/QUOTE]

Voisin antaa, jos olisi joku keino ettei tulisi huijatuksi. Jos voisi jotenkin suoraan auttaa vaikka ostamalla jonkun lahjan. Joulupuu -keräys olisi hyvä idea, mutta ei täällä sellaista ole.

[QUOTE="niin";22686597]Olen tuohon "anna hyvän kiertää" osallistunut niin kauan kuin sitä on ollut. Minusta se on kiva, kun tietää kenelle lahjaa laittaa ja mitä ostaa, kun olen aina toiveita kysynyt. Jälkikäteen olen saanut myös aina mukavaa palautetta.[/QUOTE]

No jaa, viime vuonna osallistuin (vai olikohan toissavuonna?) ja tuli ihan älyttömiä pyyntöjä. Lupasin laittaa parille lapselle ja sitten pyydettiin kolmelle teinille + äidille jotain. Laitoin kaikille suklaalevyt. Ei varmaan ollut riittävästi, koska koskaan en edes kuullut, että menivätkö perille.

En anna minäkään, sillä todellakaan en halua, että menee lusmuille. Sellaisia, jotka ovat oikeasti joutuneet niin avuttomaan tilanteeseen Suomessa, etteikö itse siihen voisi vaikuttaa, on todella vähän. Valitettavasti nämä lusmut saattavat nyt ne huonoon asemaan, joita oikeasti voisinkin auttaa. Meilläkään ei ole paljon, mutta silti. Valitettavaa joillekin lapsille, mutta en halua, että he näkevät, että siitä huolimatta, että heidän vanhempansa lusmuilevat, kaikki voi kuitenkin olla ihan hyvin, että silti pärjää ihan ok. En halua, että nämä lapset ajautuvat vanhempiensa jalanjäljille. Uskon tekeväni kaikille palveluksen näin. Jos näkee, että lusmuilusta ei seuraa mitään hyvää, niin siihen luultavimmin jää lusmuilukin. :) Toivon todella parasta kaikille!

Kuumimmat

Yhteistyössä