V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ihan sama mihin muualle, mutta ei suuhun
Ja minun että mitä sinä vastaat tähänOli ihan pakko tulla katsomaan, mitä sä tähän vastaat![]()
Ja minun että mitä sinä vastaat tähän![]()
Veikkaan että kyllä aivansama on useammanki lastin niellyt. Voin olla väärässäkin.Se jääköön minun ja mieheni väliseksi![]()
Veikkaan että kyllä aivansama on useammanki lastin niellyt. Voin olla väärässäkin.
Suuhun mieluiten ja nielen tietty.. naamalle joo jos suihkussa vaikka tai tisseille.. vittumaista pestä pois..
Maiskis mikä nainen!Saa laueta suuhun. Mulla ei ole oksennusrefleksiä joten kun tunnen että mies on laukeamassa niin tungen vehkeen pään sen verran syvälle kurkkuun ettei tarvitse juurikaan maistella![]()
Naamalle ei ole halunnut kukaan laueta, rinnoille ja muualle kyllä. Mun puolesta saa tulla minne tahansa paitsi silmille tai hiuksiin.
Ottakaas muut äiti-ihmiset mallia.Saa laueta suuhun. Mulla ei ole oksennusrefleksiä joten kun tunnen että mies on laukeamassa niin tungen vehkeen pään sen verran syvälle kurkkuun ettei tarvitse juurikaan maistella![]()
Ottakaas muut äiti-ihmiset mallia.