Annatko lapsesi hoitoon kaverillesi noin vain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Tietysti antaisin. Miksi en. :o Kyllä mun kaverit on kaikki sellaisia että niihin voi luottaa kaikissa asioissa.

Mä en kyllä tunne kavereitani niin hyvin että voisin luottaa heihin joka asiassa.
Ystävät on sitten erikseen.
Mutta itse en kuulu siihen ryhmään jotka antavat lapsensa vieraille ihmisille hoitoon. Tai edes pinnallisesti tuntemille kavereille. Täytyisi oikeasti olla ihan hätätilanne jos lapseni veisin kaverille hoitoon.

No sitten ne ei ole minun kavereita. Mä kutsun kavereiksi vain sellaisia jotka oikeesti tunnen.Tuttavat on sit eri asia mut ne ei ole kavereita. Ja jos sellanen tilanne on et pitää jättää niin jättäisin. Ohjetta vähän matkaan et mitä ja miten.

En anna. Yökylään en ikinä antaisi kaverille,kerran oli mun kaveri pojan kanssa sen aikaa kun kävin kampaajalla. Jos tarvitaan yön yli hoitaja lapselle niin lapsen paikka on silloin mummolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietysti antaisin. Miksi en. :o Kyllä mun kaverit on kaikki sellaisia että niihin voi luottaa kaikissa asioissa.

Näin.Mä vähän ihmettelin tätä aloitusta kans et miks ei?!
Minulle tuli täs taannoin ihan pakko rako et oli jollekki vaan jätettävä ja luotettava. Ja ei siinä mitään ongelmaa sen suhteen ollu.Lapsi sai ruokaa ja unta.

mäkin voisin antaa joillekin kavereille, kunhan se on etukäteen sovittu ja suunniteltu. Ja paikka pitää olla lapselle tuttu ja turvallinen. Eli vain läheisimmille ystäville. Mullakin lapsi on vielä pieni, tarvii esim. päikkärinsä, olipa missä tahansa.

Mä en kyllä tunne kavereitani niin hyvin että voisin luottaa heihin joka asiassa.
Ystävät on sitten erikseen.
Mutta itse en kuulu siihen ryhmään jotka antavat lapsensa vieraille ihmisille hoitoon. Tai edes pinnallisesti tuntemille kavereille. Täytyisi oikeasti olla ihan hätätilanne jos lapseni veisin kaverille hoitoon.

Ahaa, mulla ei ole mitään pinnallisia tuttavuuksia, siitä se varmaan sitten johtuu. Mun kaverit ei ole vieraita, vaan hyviä tuttuja. Vieraat on sitten vaan vieraita, enkä mä tietenkään kenellekään vieraalle lapsiani antaisi hoitoon.

No mä en taas kavereille uskoudu kovinkaan syvällisistä asioista. Kavereiden kanssa jauhetaan lähinnä paskaa :D En voi sanoa tuntevani kavereitani niin hyvin, että tietäisin mitä mieltä he oikeasti olisivat lasteni hoidosta. Liian monta olevinaan ystävällistä ihmistä olen elämässäni tavannut. Ja jokainen heistä on ollut hyvinkin kaksinaamainen.
Ja jotkut antavat täysin vieraille lapsensa hoitoon. Tiedän sen koska olen täysin vieraiden lapsia hoitanut.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mä olen hoitanut kummilastani säännöllisesti ihan vauvasta lähtien.
Yökyläilyt yms. ollut ainoastaan meillä.

Ja lapsen äiti siis paras ystäväni.

Vielä lisäys, että tulee meille myös hoitoon puoleksi vuodeksi kun äiti aloittaa työt äippäloman loputtua.

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Antaisin :heart: Mä luotan mun ystäviin.
Mun ystävä soitti viime viikolla ja kysyi saako tulevan kummilapsensa mukaan Lappiin joskus. Lupasin mutta pyysin odottamaan että lapsi ensin syntyy. :D

Kyllä mäkin luotan ystäviin =) Ystävälle olekin antanut lapset hoitoon.

No mä en taas kavereille uskoudu kovinkaan syvällisistä asioista. Kavereiden kanssa jauhetaan lähinnä paskaa :D En voi sanoa tuntevani kavereitani niin hyvin, että tietäisin mitä mieltä he oikeasti olisivat lasteni hoidosta. Liian monta olevinaan ystävällistä ihmistä olen elämässäni tavannut. Ja jokainen heistä on ollut hyvinkin kaksinaamainen. .

Ahaa okei. :D mulla ei ole tollasia tuttavia koskaan ollutkaan. :D Tai sitten mä en kutsu sellaisia yhtään miksikään, ne on vaan jotain hämäriä hyvänpäiväntuttuja jolle sanotaa moi moi ja hei hei. :D

Yhteistyössä