A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Tietysti antaisin. Miksi en.Kyllä mun kaverit on kaikki sellaisia että niihin voi luottaa kaikissa asioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Tietysti antaisin. Miksi en.Kyllä mun kaverit on kaikki sellaisia että niihin voi luottaa kaikissa asioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Tietysti antaisin. Miksi en.Kyllä mun kaverit on kaikki sellaisia että niihin voi luottaa kaikissa asioissa.
:wave:
Just tänään olin lastenvahtina.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Tietysti antaisin. Miksi en.Kyllä mun kaverit on kaikki sellaisia että niihin voi luottaa kaikissa asioissa.
Mä en kyllä tunne kavereitani niin hyvin että voisin luottaa heihin joka asiassa.
Ystävät on sitten erikseen.
Mutta itse en kuulu siihen ryhmään jotka antavat lapsensa vieraille ihmisille hoitoon. Tai edes pinnallisesti tuntemille kavereille. Täytyisi oikeasti olla ihan hätätilanne jos lapseni veisin kaverille hoitoon.